Аудиоөндіріс

Коллоквиумға арналған сұрақтар тізімі

  1. Дыбыс толқынының негізгі параметрлері.
  2. Конденсаторлық микрофон.
  3. Ағаш үрмелі аспаптар.
  4. Микшерлік пульт.
  5. Дыбыстық толқынның амплитудасы мен фазасы.
  6. Мыс үрмелі аспаптар.
  7. Дыбыс толқынының жиілігі мен кезеңдері.
  8. Фантомдық қуат.
  9. Қазақстанның опера өнері. Опера орындауышларының шеберлері.
  10. Адам құлағының құрылымы.
  11. Жазу студиясын аппараттармен қамтамассыз ету.
  12. Симфониялық оркестрдің құрамы.
  13. Дыбыс жазу студиясының тағайындалуына байланысты әртүрлілігі.
  14. Үрмелі аспаптар оркестрінің құрамы.
  15. Бірыңғай темперация.
  16. АЦП/ЦАП параметрлері.
  17. Кинофильмнің ырғағы.
  18. Кинодағы музыка.
  19. Кинодағы синхрондық шулар.
  20. Сызықтық бұрмалау.
  21. Қазақстанның әйгілі композиторлары.
  22. Сызықтық емес бұрмалау.
  23. Қазақстанның әйгілі кинорежиссерлары.
  24. Терменвокс.
  25. Электреттік микрофон.
  26. Қазақстан халық аспаптар оркестрінің құрамы.
  27. Ішекті жолды аспаптар.
  28. Динамик.
  29. Перкуссиондық соқпалы аспаптар.
  30. Қазақстанның атақты музыка қайраткерлері.
  31. Аппараттық телестудия.
  32. Джаз ансамбльдері.
  33. Көміртек микрофон.
  34. Компрессор.
  35. Дыбыс жазу студиясының акустикасы.
  36. Эстрада — симфониялық оркестрі.
  37. Тембр. Спектр.
  38. Конденсаторлық микрофон.
  39. «Қыз-Жібек операсы».
  40. Микрофон-пушка.
  41. Эстрадалық ансамбльдер.
  42. Қазақстанның әйгілі дыбыс режиссерлары.
  43. Қазақстанның музыкалық ұжымдары.
  44. Dolby Surround.
  45. Сандық аудиоформаттар.
  46. Микшерлік консоль.
  47. Камералық оркестрдің құрамы.
  48. «Қазақфильм» киностудиясының белгілі кинофильмдері.
  49. Теледидардағы дыбыс режиссерының жұмысы.
  50. Қазақстанның эстрада-симфониялық оркестрі.
  51. Қазақстанның әйгілі театр және кино актерлері.
  52. Микрофонның фантомдық қуаттануы.
  53. Моно және стереодыбыстың түсінігі.
  54. Қазақстанның халық аспаптар оркестрі және олардың жетекшілері.
  55. Қазақтың музыкалық халық аспаптары. Классификациясы.
  56. Қазақстанның әйгілі дыбыс режиссерлары.
  57. Шәкен Айманов – актер, кинорежиссер.
  58. Қазіргі заманғы танымал музыка. Классификациясы.
  59. Эквалайзерлер.
  60. Оскар сыйының жеңімпаз кинорежиссерлары және олардың фильмдері.
  61. Музыканың ноталық жазылуы. Кілттер.
  62. Әріптік және буындық дыбыстардың көрсетілуі.
  63. Альтерация сатысының белгісі ½ және 1 тондық буындық және әріптік белгісі.
  64. Лад. Ладтық тұрақты және тұрақсыз сатылары.
  65. Мажорлық пен минорлық дыбыстық қатарларынын табиғи құрылымы.
  66. Мажор мен минордың түрлері.
  67. Ладтың басты сатылары. Ладтың басты үшдыбысы.
  68. Тональдық. Квинттік шеңберің тональдығы. Параллельді және аттас тональдар. 
  69. Мажорлы лад, оның түрлері, ладтың мажорға тартылуы
  70. Минор гаммасының құрылымы мен табиғи минор.
  71. Табиғи минордағы тұрақсыз сатылар және орнықтылыққа қарай тартылуы.
  72. Метр, метрдің түрлері. Өлшем. Қарапайым және күрделі метрлер мен өлшемдер.Такт сызбасы. Такт.
  73. Дыбыстардың ұзақтығын көрсететін жазулар. Ұзақтығы негізгі және туынды.
  74. Жұп сандарға сәйкес ұзақтықтар. Ұзақтықты ұлғайту белгілері.
  75. Ұзақтықты ырғақты бөлудің ерекше түрлері.
  76. Күрделі өлшемдер мен метрлер, олардың түрлері.
  77. Музыкалық темптар. Темптың түсінігі. Олардың түрлері мен белгілері.
  78. Интервал дегеніміз не? Интервалдардың сатылық көлемі, олардың аталуы. Интервалдардың тондық көлемі.
  79. Интервал мінездемелерінің сандық және сапалығына сай мысалдар. Жай интервалдар. Консонирдық және диссонирдық интервалдар.
  80. Өтініш интервалдар. Көбейтілген және азайтылған интервалдар, олардың өтініштері.
  81. Табиғи және гармониялық минор мен мажор сатысындағы тритондар.
  82. Аккорд деген не? Дыбыстар санына қарай және интервалдық құрылымына қарай өзгешеліктері. Үшдыбыстық: түрлері мен айналыстары.
  83. Секстаккодтар мен квартсекстаккортардың құрылымы. (Б6, М6, Б64, М64). Табиғи және гармониялық мажор сатысындағы үшдыбыстық.
  84. Табиғи және гармониялық минор сатысындағы үшдыбыстық.
  85. D7 , құрылысы, сатылы құрамы, рұқсаты. D7 үндеулері , олардың атаулары, белгілері, құрылысы, Т-дағы рұқсаты.
  86. Кіріспе септаккодтардың түрлері, олардың мажор мен минордағы түрлері.
  87. Гармоникалық минор, тән интервалдар, олардың атаулары, тондық көлемі, рұқсат.
  88. Гармоникалық мажор, тән интервалдар, олардың атаулары, тондық көлемі, рұқсат.
  89. Әуенді минор. Бұл ладтың сатысындағы үшдыбыстық.
  90. Халық музыкасының ладтары. Ладтарға шолу, олардың атаулары, гамма құрылысының ерекшеліктері. Бұл ладтардың гаммаларын ойнау.

 

 Ұсынылатын әдебиеттер тізімі

  1. Меерзон Б.Я. Акустические основы звукорежиссуры/ Дыбыс режиссурасының акустикалық негіздері/. М. 2013ж.
  2. И.А.Алдошина, Р. Притс, Музыкальная акустика/ Музыкалық акустика/. М.2017ж.
  3. А.В.Севашко . Звукорежиссура и запись фонограмм/ Дыбыс режиссурасы және фонограммаларды жазу/. 2014ж. «Альтекс-А»

 

Аудиопроизводство

         Перечень вопросов для коллоквиума

  1. Основные параметры звуковой волны.
  2. Конденсаторный микрофон.
  3. Деревянные духовые инструменты.
  4. Микшерный пульт.
  5. Амплитуда и фаза звуковой волны.
  6. Медные духовые инструменты.
  7. Частота и период звуковой волны.
  8. Фантомное питание.
  9. Оперное искусство Казахстана. Мастера оперного пения.
  10. Строение человеческого уха.
  11. Аппаратное обеспечение студии звукозаписи.
  12. Состав симфонического оркестра.
  13. Разновидности студий звукозаписи по назначению.
  14. Состав духового оркестра.
  15. Равномерная темперация.
  16. Параметры АЦП/ЦАП.
  17. Ритмика кинокартины.
  18. Музыка в кино.
  19. Синхронные шумы в кино.
  20. Линейные искажения.
  21. Знаменитые композиторы Казахстана.
  22. Нелинейные искажения.
  23. Знаменитые кинорежиссеры Казахстана.
  24. Терменвокс.
  25. Электретный микрофон.
  26. Состав оркестра народных инструментов Казахстана.
  27. Струнные смычковые инструменты.
  28. Динамик.
  29. Перкуссионные ударные инструменты.
  30. Знаменитые музыкальные деятели Казахстана.
  31. Аппаратная телестудий.
  32. Джазовые ансамбли.
  33. Угольный микрофон.
  34. Компрессор.
  35. Акустика студий звукозаписи.
  36. Эстрадно-симфонический оркестр.
  37. Тембр. Спектр.
  38. Конденсаторный микрофон.
  39. Опера «Кыз-Жибек».
  40. Микрофон-пушка.
  41. Эстрадные ансамбли.
  42. Знаменитые звукорежиссеры Казахстана.
  43. Музыкальные коллективы Казахстана.
  44. Dolby Surround.
  45. Цифровые аудиоформаты.
  46. Микшерная консоль.
  47. Состав камерного оркестра.
  48. Знаменитые кинокартины киностудии Казахфильм.
  49. Работа звукорежиссера на ТВ.
  50. Эстрадно-симфонические оркестры Казахстана.
  51. Выдающиеся казахстанские актеры театра и кино.
  52. Фантомное питание микрофона.
  53. Понятие моно и стереозвука.
  54. Оркестры народных инструментов Казахстана и их руководители.
  55. Казахские народные музыкальные инструменты.Классификация .
  56. Известные звукорежиссеры Казахстана.
  57. Шакен Айманов – актер, кинорежиссер
  58. Современная популярная музыка. Классификация.
  59. Эквалайзеры.
  60. Кинорежиссеры – обладатели премии Оскар и их фильмы.
  61. Нотная запись музыки. Ключи.
  62. Слоговые и буквенные обозначения звуков.
  63. Обозначение альтерации ступеней на ½ тона и 1 тон в слоговом и буквенном обозначении.
  64. Лад. Устойчивые и неустойчивые ступени лада.
  65. Структура натурального мажорного и натурального минорного звукоряда.
  66. Разновидности мажора и минора.
  67. Главные ступени лада. Главные трезвучия лада.
  68. Тональность. Квинтовый круг тональностей. Параллельные и одноименные тональности.
  69. Мажорный лад, его разновидности, ладовые тяготения в мажорном ладу.
  70. Натуральный минор, строение минорной гаммы.
  71. Неустойчивые ступени в натуральном миноре, их тяготение в устойчивые.
  72. Метр, его разновидности. Размер. Простые и сложные метры и размеры. Схемы тактирования. Такт.
  73. Запись длительностей звуков. Длительности основные и производные.
  74. Четное соотношение длительностей. Знаки увеличения длительностей.
  75. Особые виды ритмического деления длительностей.
  76. Сложные метры и размеры, их виды.
  77. Музыкальные темпы. Понятие темпа. Их виды, обозначение.
  78. Понятие интервала. Ступеневая величина интервалов, их названия. Тоновая величина интервалов.
  79. Примеры количественной и качественной характеристики интервалов. Простые интервалы. Консонирующие и диссонирующие интервалы.
  80. Обращения интервалов. Интервалы увеличенные и уменьшенные, их обращения.
  81. Тритоны на ступенях натурального и гармонического минора и мажора.
  82. Понятие аккорда. Их разновидности по количеству звуков, интервальному составу. Трезвучия: виды, обращения.
  83. Структура секстаккордов и квартсекстаккордов (Б6, М6, Б64, М64). Трезвучия на ступенях натурального и гармонического мажора.
  84. Трезвучия на ступенях натурального и гармонического минора.
  85. D7 , строение, ступеневый состав, разрешение. Обращения D7 , их названия, обозначения, строение, разрешение в Т.
  86. Вводные септаккорды, их разновидности в мажоре и в миноре. Строение, ступеневый состав, разрешение.
  87. Гармонический минор, характерные интервалы, их названия, тоновая величина, разрешение.
  88. Гармонический мажор, характерные интервалы, их названия, тоновая величина, разрешение.
  89. Мелодический минор. Трезвучия на ступенях этого лада.
  90. Лады народной музыки. Обзор ладов, их названия, особенности строения гаммы. Сыграть гаммы этих ладов.

 

 Список рекомендуемой литературы

  1. Меерзон Б.Я. Акустические основы звукорежиссуры. М. 2013г.
  2. И.А.Алдошина, Р.Притс Музыкальная акустика М.2017 г.
  3. А.В.Севашко . Звукорежиссура и запись фонограмм.2014 г. «Альтекс-А»