ДЕРЕКТІ ФИЛЬМ РЕЖИССУРАСЫ

Қабылдау емтиханына арналған сұрақтар тізімі 

1.      Деректі фильмдердің кино өнеріндегі маңызы мен рөлі.

2.      Деректі фильмдер мен телевизияның байланысы.

3.      Деректі фильмдердің жанрлары.

4.      Әлемнің көрнекті деректі фильмдері.

5.      Фильм-портрет — сіздің нұсқаңыз — мұндай фильмді сіз қалай жасар едіңіз?

6. Деректі фильм түсінігі    

  7. Деректі фильмдегі оқиға

8. Деректі фильм туралы репортаж — тақырыпқа деген көзқарасыңыз, оны кино арқылы ашу.

9. Деректі фильмдердегі тақырыптар мен кейіпкерлер.

10. Қазақстанның деректі фильмі. Заманауи деректі фильмдердегі біздің кейіпкер. Фильмнің кейіпкерінің жеке портретін жасаңыз.

11. Деректі фильмдердегі этика

12. Көрнекті және көркем фильм — олардың ұқсастығы мен айырмашылығы.

13. Ерекше — жақын. Сіздің осы тақырыптағы фильміңіз: қысқаларыңызды ұсыныңыз

14. Авторлық емес деректі  фильм туралы ұғым.

15. Көрнекті деректі фильм режиссерлері.

16. Қазіргі Қазақстан деректі  фильмге қысқаша өтінім (заявка) беріңіз.

17. Қазіргі телевизия және бұқаралық сана.

18. Деректі фильм жанрлары

19. Қазақстандағы өзекті мәселені зерттейтін деректі фильмнің қысқаша тұжырымдамасын жасау.

20. Деректі фильмдер идеология және өнер ретінде.

21. Қазақтың деректі кинорежиссерлерінің жұмысы.

22. Өзіңіздің тақырыптарыңыздағы авторлық фильм — экранда тақырып пен оның көрінісі туралы ұсыныс жасаңыз.

23. Деректі фильмдердегі бейнелер мен образдар туралы түсінік.

24. Деректі фильмдегі шежіре.

25. Деректі фильмдегі ерекше кейіпкер — бұл тақырыптық экрандағы бейнеңіз.

26. Деректі және көркем фильмдердің арасындағы байланысы.

27. Кеңестік деректі мектеп.

28. Кинотеатрдағы жасырын камераны қабылдау — болашақ түсірілімнің нұсқасын осылай ұсыну.

29. Көркем емес фильмдердің драматургиясы.

30. Қазақтың деректі фильмі: атаулары мен тақырыптары.

31. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасына қатысты сіздің болашақ фильміңіз (немесе бірнеше фильмдер) — тақырып пен тұжырымдаманың негіздемесі.

32. Деректі фильмдер идеология және өнер ретінде.

33. Деректі фильмдердегі зерттеу жанры.

34. Сіздің болашақ зерттеуіңіз: болашақ фильмнің тақырыбы мен тұжырымдамасын негіздеу.

35. Авторлық емес фантастикалық фильм.

36. Деректі фильмдердегі портреттік фильм.

37. Біздің заманымыздың кейіпкері туралы портреттік фильм: таңдаудың негіздемесі және осы тақырыптағы өзінің болашақ фильмінің болжамды көрінісі.

38. Қазақтың деректі фильмі.

39. Деректі фильмдердің жанрлары.

40. Сіздің қазіргі қоғамдық-саяси тақырыптағы фильміңіз: тақырыпты таңдау және фильмге деген өзіңіздің көзқарасыңызды негіздеу.

41. Әлемдік кино саласындағы көрнекті деректі фильмдер.

42. Авторлық фильм (кино цикл) немесе жастар мен жастар туралы телебағдарлама туралы ұғымыңыз.43. Деректі фильмдердің жанрлары. 44. Құжаттамалық тергеу.

45. Сіздің болашақ авторлық зерттеу жанрындағы фильмі — бұған тақырып пен тұжырымдама.

46. Деректі фильмдер жанр ретінде.

47. Әлемдегі ең жақсы деректі фильмдер.

48. Деректі фильмдердегі арандату әдісі — арандату әдісімен жасалған болашақ жеке гипотетикалық фильмнің тақырыбы мен тұжырымдамасы (негіздемесі).

49. Қазақстанның деректі фильмдері.

50. Деректі фильмдердің жанрлары.

51. Деректі фильмдердегі кейіпкер мен анти-герой — сіздің осындай кейіпкерлерді таңдағаныңыз, өзіңіздің гипотетикалық фильміңіздің негіздемесі мен тұжырымдамасы.

52. Қазақстанның қазіргі киносы.

53. Автордың деректі фильмдеріндегі рөлі.

54. Қазіргі қоғамның проблемалары туралы жеке гипотетикалық автордың деректі фильмінің тақырыбы мен түсінігі.

55. Фото әңгімелер.

 

Ұсынылатын әдебиеттер тізімі

  1. КиноКазахстана: Киносправочник. Сост. Т.К. Смайлова. – Алматы,

Жібек-жолы, 2000, 394 с.

  1. Ромм М.Беседы о кино и кинорежиссуре М.: Академический Проект, 2016.- 480 с.
  2. Брессон Р. Заметки кинематографа 1950-1974.  М: Роузбад Интерактив, 2017.- 100 с.
  3. Сурмели А. Искусство телесценария.- СПб: Лань, Планета Музыки, 2018.-
  1. Кино Казахстана. Сост. Т.К. Смаилова – Алматы, 2000-394 с.
  2. Нөгербек Б., Наурызбекова Г.Қ., НҚазақ киносының тарихы – Алматы, 2005-289
  3. Махат Садық. Деректі фильнен, үлкен киноға дейін – Алматы, 2004-276
  4. Абикеева Г. Казахское новое кино: каталог – Алматы, 1998-148 с.
  5. Бегалин Мәжит 1922-1978. Кітап-альбом – Алматы, 2008-160 б.
  6. Азимов С. Заявка на фильм – Алматы, 2011-46 с.
  7. Манабай Д.К. Сценарий фильма в жанре комедии – Алматы, 2011-56 с.
  8. Ногербек Б. На экране «Казахфильм». Статьи, рецензии, эссе, интервью

Алматы, 2007-520

  1. Митта А. Кино между адом и раем – Москва, 2012-496 с.
  2. Құрманғалиқызы Г. Әуезов және кино – Алматы, 2000-150 б.
  3. Рахманқызы Н. Кинорежиссер Ораз Әбішев – Алматы, 1998-176 б.

16.Смайылов, К. Қазақ киносының тарихы. Оқу құралы / К. Смайылов.- 1       Алматы: Білім, 1999.- 166 б.

  1. Әбдіжәділқызы, Ж. Тележурналистика. Оқу құралы / Жидегул

Әбдімәділқызы.- Алматы: Қазақ университеті, 2018.- 154 б.

  1. Калымбетов Б. Создание художественного образа в фильме — Алматы, 2015-80 с.

 

Режиссура документального кинО

Перечень вопросов для вступительного экзамена

  1. Значение и роль документального кино в искусстве авторского кинематографа.
  2. Связь документального кино и ТВ.
  3. Жанры документального кино.
  4. Выдающиеся документалисты мира.
  5. Фильм- портрет – ваша версия – о ком и как бы вы сняли такой фильм.
  6. Понятие документального фильма
  7. Событие в неигровом кино
  8. Документальный кинорепортаж – ваше видение темы, ее раскрытие средствами кино.
  9. Темы и герои в документальном кино.
  10. Документальное кино Казахстана
  11. Герой нашего времени в современном неигровом кино. Составить собственный портрет героя своего фильма.
  12. Этика в документальном кино
  13. Художественный и игровой фильм- чем они похожи и чем отличаются.
  14. Необычное – рядом. Ваш фильм на эту тему: предложите свою краткую
  15. Авторское неигровое кино как понятие.
  16. Выдающиеся режиссеры документального кино.
  17. Предложить краткую заявку неигрового фильма о  современном Казахстане.
  18. Современное ТВ и массовое сознание.
  19. Жанры документального кино
  20. Составить краткую концепцию документального фильма, исследующего актуальную проблему в Казахстане.
  21. Документальное кино как идеология и как искусство.
  22. Творчество казахских кинодокументалистов.
  23. Ваш авторский фильм на актуальную тему — предложите тему и ваше видение ее воплощения на экране.
  24. Понятие образности и образа в неигровом кино.
  25. Хроника в документальном кино.
  26. Необычный герой в документальном кино- ваш вариант воплощения на экране  темы.
  27. Взаимосвязь неигрового и игрового кино.
  28. Советская документальная школа.
  29. Прием скрытой камеры в кино — предложите ваш вариант будущего фильма, снятого этим способом.
  30. Драматургия неигрового кино.
  31. Казахская кинодокументалистика: имена и темы.
  32. Ваш будущий фильм ( или цикл фильмов), связанный с государственной программой  « Культурное наследие»  -обоснование темы и концепции.
  33. Документальное кино как идеология и как искусство.
  34. Жанр исследования в неигровом кино.
  35. Ваше предполагаемое исследование: обоснование темы и концепция будущего фильма.
  36. Авторское неигровое кино.
  37. Фильм-портрет в неигровом кино.
  38. Фильм-портрет о герое нашего времени: обоснование выбора и примерное видение собственного будущего фильма на эту тему.
  39. Казахская кинодокументалистика.
  40. Жанры неигрового кино.
  41. Ваш фильм на актуальную общественно-политическую тему: выбор темы и обоснование собственного видения  фильма.
  42. Выдающиеся документальные фильмы в мировом кино.
  43. Ваша концепция авторского фильма(цикла фильмов) или телевизионной программы о   молодежи и для молодежи .
  44. Жанры неигрового кино.
  45. Документальный фильм- расследование.
  46. Ваш будущий авторский фильм в жанре расследования -тема и концепция.
  47. Неигровое кино как жанр.
  48. Лучшие мировые документальные фильмы.
  49. Метод провокации в неигровом кино – тема и концепция (обоснование) будущего собственного гипотетического фильма, снятого методом провокации.
  50. Документальное кино Казахстана.
  51. Жанры неигрового кино.
  52. Герой и антигерой в неигровом кино — ваш выбор таких героев, обоснование и концепция  собственного гипотетического фильма.
  53. Современное кино Казахстана.
  54. Роль автора в неигровом кино.
  55. Тема и концепция собственного гипотетического авторского неигрового фильма о проблемах современного общества.

56-70. Фото-сюжеты

 

 

 Список рекомендуемой литературы

  1. КиноКазахстана: Киносправочник. Сост. Т.К. Смайлова. – Алматы, Жібек-жолы, 2000, 394 с.
  2. Ромм М.Беседы о кино и кинорежиссуре М.: Академический Проект, 2016.- 480 с.
  3. Брессон Р. Заметки кинематографа 1950-1974.    М: Роузбад Интерактив, 2017.- 100 с.
  4. Сурмели А. Искусство телесценария.- СПб: Лань, Планета Музыки, 2018.- 224 с.
  5. Кино Казахстана. Сост. Т.К. Смаилова – Алматы, 2000-394 с.
  6. Нөгербек Б., Наурызбекова Г.Қ., НҚазақ киносының тарихы – Алматы, 2005-289
  7. Махат Садық. Деректі фильнен, үлкен киноға дейін – Алматы, 2004-276
  8. Абикеева Г. Казахское новое кино: каталог – Алматы, 1998-148 с.
  9. Бегалин Мәжит 1922-1978. Кітап-альбом – Алматы, 2008-160 б.
  10. Азимов С. Заявка на фильм – Алматы, 2011-46 с.
  11. Манабай Д.К. Сценарий фильма в жанре комедии – Алматы, 2011-56 с.
  12. Ногербек Б. На экране «Казахфильм». Статьи, рецензии, эссе, интервью – Алматы, 2007-520
  13. Митта А. Кино между адом и раем – Москва, 2012-496 с.
  14. Құрманғалиқызы Г. Әуезов және кино – Алматы, 2000-150 б.
  15. Рахманқызы Н. Кинорежиссер Ораз Әбішев – Алматы, 1998-176 б.
  16. Смайылов, К. Қазақ киносының тарихы. Оқу құралы / К. Смайылов.- Алматы: Білім, 1999.- 166 б.
  17. Әбдіжәділқызы, Ж. Тележурналистика. Оқу құралы / Жидегул Әбдімәділқызы.- Алматы: Қазақ университеті, 2018.- 154 б.
  18. Калымбетов Б. Создание художественного образа в фильме — Алматы, 2015-80 с.