Мультимедиялық сценография

Ағашты Көркемдеп өңдеу
04.07.2020
Сахналық костюм
04.07.2020

МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ СЦЕНОГРАФИЯ

Талапкердің өзінің түсуге таңдаған мамандандыруы бойынша әлде соған байланысты мамандандыру бойынша орта арнайы (колледж) немесе  көркемөнерлік (көркемөнер мектебі) білімі болуы қажет.  Талапкердің орта мектеп түлегіне сай жалпыға міндетті  білім деңгейі болуы, интеллектуалдық деңгейі жоғары және ой-өрісі кең болуы, әлемдік бейнелеу, театр өнері мен мәдениет туралы білімі болуы қажет.  Суретті тікелей заттың өзіне қарап салу және елестету арқылы салу дағдылары; сурет салу техникасы және майлы бояу, акварель немесе гуашьпен жұмыс істеу дағдылары болуы қажет.   Эстетикалық талғамы, түс пен тепе-теңдікті сезіну, шығармашылық ойлау қабілеті дамыған болуы керек. Театр, бейнелеу өнері, графикалық дизайн саласында тәжірибесі және жеке шығармашылық жетістіктері болуы  құпталады.

Алдын ала шығармашылық байқау:

Талапкер іріктеу комиссиясына кескіндеме және сурет жанрында өзі орындаған кемінде 10 шығармашылық жұмысын, сонымен қатар портфолиосын (өзі дайындаған авторлық суреттерін, эскиздерін, композицияларын, коллаждарын және тағы басқа профиліне сай жұмыстарын) әкеліп көрсетуі керек. Сол көрсеткен жұмыстары негізінде талапкерді шығармашылық емтиханға жіберу мәселесі шешіледі.

Шығармашылық емтихандар:

  1. Сурет, кескіндеме

Сурет: адам бетбейнесі кеудесімен

Қойылатын талаптар:

  • бейнелеудегі нысанды қағаз бетіне композициялық тұрғыда орналастыру;
  • құрылымдық құрастыру және пропорция нақтылығы;
  • модельдің көлемді-пластикалық ерекшелігін көрсету;
  • негізгі тональді қатынастың және моделировка деңгейін жеткізу;
  • бетбейненің бейнелеудегімен неғұрлым ұқсастығын жасап шығару.
  • жұмыстың аяқталғандығы.

Кескіндеме: адам бетбейнесі кеудесімен

Қойылатын талаптар:

  • бейнелеудегі нысанды қағаз бетіне композициялық тұрғыда орналастыру;
  • құрылымдық құрастыру және пропорция нақтылығы;
  • модельдің көлемді-пластикалық ерекшелігін көрсету;
  • негізгі тональді қатынастың және моделировка деңгейін жеткізу;
  • бетбейненің бейнелеудегімен неғұрлым ұқсастығын жасап шығару.
  • жұмыстың аяқталғандығы.
  1. Композиция
  2. тапсырма: Комедия жанрындағы пьесалар бойынша декорациялар эскиздерін жасау (мысалы: «Айман-Шолпан» М.Әуезов, «Аршин Мал-Алан» М.Гаджибеков, «Слуга двух господ» К.Гольдони және т.б.)
  3. тапсырма: Халық ертегілері және аңыздары тақырыбында декорациялар эскиздерін жасау (мысалы: «Алдар-Көсе», «Қыз Жібек», «Ер Төстік», «Колобок», «Сказка о царе Салтане» және т.б.).
  4. Тапсырма: Қазақ және шетел драматургтерінің пьесалары бойынша сценографиялық және жарық шешімін визуализациялау (мысалы: «Айман-Шолпан» М.Әуезов, «Қыз Жібек» Г.Мүсірепов, «Аршин Мал-Алан» М.Гаджибеков, «Слуга двух господ» К.Гольдони, «Ромео и Джульетта» У.Шекспир, «Ревизор» Н.Гоголь, «Турандот» К.Гоцци «Каменный гость» А.Пушкин және т.б.)

Қойылатын талаптар:

  • берілген форматта қалыптастыру;
  • эскизді сауатты жеткізу;
  • жасалған жобаның белгіленген тақырыпқа сай болуы;
  • материалды сауатты меңгеру;
  • танымдылық (драматургия жанрының ашылуы);
  • кескіндеме немесе графикалық техникада жұмыс жасай білу;
  • жұмыстың аяқталу деңгейі.

 

«Мультимединная сценография»

Поступающий должен иметь среднее специальное образование по выбранной для поступления специализации или смежных с ней специализаций (колледж) или художественное образование (художественную школу). Абитуриент должен обладать уровнем общеобразовательных знаний, соответствующим выпускнику средней школы, высоким интеллектуальным уровнем и широким кругозором, знаниями в области мирового изобразительного, театрального искусства и культуры. Владеть навыками рисования с натуры и по представлению, техникой рисунка, владеть практическими навыками работы с акварелью и гуашью. Иметь развитый эстетический вкус, чувство цвета и пропорций, образное творческое мышление. Наличие опыта в области театрального искусства, графического дизайна и личные творческие достижения приветствуются.

Предварительный творческий отбор:

Абитуриент предоставляет отборочной комиссии не менее 10 творческих, самостоятельно выполненных работ по живописи и рисунку, а так же портфолио (фотографии выполненных авторских проектов, эскизы, рисунки, графические композиции, коллажи и др. работы, соответствующие профилю). На основании предоставленных работ решается вопрос о допуске абитуриента к творческим экзаменам.

Творческие экзамены: 

  1. Рисунок, живопись

Рисунок: портрет с плечевым поясом с натуры

Предъявляемые требования:

– грамотное композиционное размещение изображаемого объекта на листе;

– конструктивное построение и точность пропорций;

– передача объемно-пластических характеристик модели;

– грамотная передача основных тональных отношений и степень детальной моделировки;

– портретное сходство с изображаемой моделью;

– степень завершенности работы.

Живопись: портрет с плечевым поясом с натуры

Предъявляемые требования:

– грамотное композиционное размещение изображаемого объекта на листе (холсте);

– грамотное построение и точность пропорций;

– передача объемно-пластических характеристик модели;

– грамотная передача основных тональных и колористических отношений и степень детальной моделировки цветом;

– передача фактуры и других характеристик изображаемого объекта;

– степень завершенности работы.

  1. Композиция

1 задание:Разработать эскизы декораций по пьесам в жанре комедия

(например:«Айман-Шолпан» М.Ауэзов, «Аршин Мал-Алан» М.Гаджибеков, «Слуга двух господ» К.Гольдони и др.).

2 задание:Разработать эскизы декораций на тему народных сказок или легенд(например: «Алдар-Косе», «КызЖибек», «Ер Тостик», «Колобок», «Сказка о царе Салтане» и др).

3 задание: Визуализировать сценографическое и световое решение сцены по пьесамказахских или зарубежных драматургов

(например: например: «Айман-Шолпан» М.Ауэзов, «Кыз Жибек» Г.Мусрепов, «Аршин Мал-Алан» М.Гаджибеков, «Слуга двух господ» К.Гольдони, «Ромео и Джульетта» У.Шекспир, «Ревизор» Н.Гоголь, «Турандот» К.Гоцци  «Каменный гость» А.Пушкин и др.)

Предъявляемые требования:

  • грамотная компоновка листа;
  • грамотная подача эскиза;
  • раскрытие заданной темы;
  • грамотное владение материалом;
  • узнаваемость (драматургическая и жанровая).
  • умение работать в живописной или графической технике;
  • степень завершенности работы.