7М02107-АКТЕРЛІК ӨНЕР /сөз сөйлеу жанрының актері/ магистратура

«7М02107-АКТЕРЛІК ӨНЕР» /сөз сөйлеу жанрының актері/

мамандандыруы бойынша магистратураға түсуге бағытталған емтихан СҰРАҚТАРЫ

 

Дайындағандар: ҚР еңбек сіңірген қайраткері, «Сахна тілі» кафедрасының меңгерушісі, ЖАК профессоры Тұранқұлова Д.Т.,

PhD докторы, «Сахна тілі» кафедрасының доценті Хожамбердиев О.К.

 

«Сахна тілі пәні бойынша»

            

  1. Дем мен дауыс
  2. Дикция-тіл тазалығы
  3. Орфоэпиялық заңдылықтар
  4. Мәтінді қисынды талдау
  5. Тыныс тұрақтылығы, дауыс еркіндігі
  6. Тіл тазалығы
  7. Өлең оқу ерекшеліктері
  8. Бірнеше оқиғаларға құрылған мәтінді талдау

9.Тыныс күші

  1. Дауыс ауқымдылығы
  2. Әдеби тіл нормалары
  3. Монологпен жұмыс істеу ерекшеліктері
  4. Дем мен дауыстың өзара байланыстары
  5. Қазақ театрындағы сахна тілі
  6. Тыныс алу – дыбыстың қуат күші
  7. Фонациялық дем
  8. Дауыс пен тілдің актер шеберлігіндегі орны
  9. Актер дауысының гигиенасы
  10. «Дикция» деген сөз нені білдіреді
  11. Сөздің дұрыс айтылу заңдылықтары
  12. Сахна тілі және оның негізгі ерекшеліктері
  13. Сөйлеу техникасын меңгерудің жолдары
  14. Интонацияның күші неде
  15. Сөйлеу аппаратының құрылысы және жұмысының негізгі принциптері
  16. Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық туындылардың әсері

 

 

«Актер шеберлігі пәні бойынша»

  1. Театр өнерін неге біз ұжымдық өнер деп есептейміз
  2. Спектакльдің оқиғалар желісі? Рольдің оқиғалар желісі
  3. Қойылымның әрекет арқауы? Рөлдің әрекет арқауы
  4. Бағалау дегеніміз не? Бағалаулар тізбегі. Қарым-қатынас дегеніміз не? Бұл элементтер ненің құрамына кіреді
  5. Актер шығармашылығындағы мақсат және түпкі мақсаттың маңызы
  6. Әрекет және кері әрекет
  7. Ұсынылған шартты жағдайдың анықтамасы
  8. К.С.Станиславский: актердің өзіндік жұмысы
  9. Сөз астары және екінші план
  10. Зейіннің түрлері
  11. Дауыспен, денемен, пластикамен жұмыс
  12. Психикалық және физикалық әрекет, олардың айырмашылығы
  13. Сахналық бейненің мінез-құлқы қалай жасалады
  14. Мизансцена ұғымы және оның түрлері
  15. Диалогтың, монологтың және паузаның қойылымдағы міндеттері
  16. Әрекетпен талдау тәсілі және оның актер шығармашылығындағы маңызы
  17. Дауысты және сөз сөйлеуді дамыту жолдары
  18. «Өзіңнен бейнеге, бейнеден өзіме» деген ұғымды қалай түсінесіз
  19. Драмалық шығарманың жанрын анықтау; Автор? Режиссер
  20. Әрекет пен қарым-қатынасты жеткізудің тәсілдері
  21. Музыкалық тақырыптағы этюдтар
  22. Іс-әрекеттер тізбегі
  23. Рөлдің өрістеуі
  24. Рөлдің логикасы және іс-әрекеті
  25. Әрекет арқылы талдау тәсілін меңгеру

 

«Қазақ театрының тарихы пәні бойынша»

 

  1. Қазақ театр өнерінің негізгі бастаулары
  2. Қазақ театр өнерінің тууына орыс мәдениеті мен татар труппаларының әсері
  3. Қазақ драматургиясының қалыптасуы
  4. Қазақ ұлттық мемлекеттік театрының құрылуы
  5. 1920 жылдардағы актерлік өнер
  6. 1930 жылдардағы қазақ театры. Ұлттық драматургия негізіндегі қойылымдар
  7. Қазақ театрының дамуына орыс режиссерлік мектебінің ықпалы
  8. Ұлттық классиканың сахналануы
  9. Тарихи-төңкерістік тақырыптың игерілуі
  10. Музыкалық драма театрының ашылуы
  11. Соғыс жылдарындағы театр өнері. Қаһармандық тақырыптағы қойылымдар
  12. Фольклорлық тақырыптағы спектакльдер
  13. Әлем классикасының сахналануы

14. Қазақ театры соғыстан кейінгі жылдарда. Соғыс тақырыбындағы қойылымдар

  1. Жастар мен балалар театрының құрылуы.
  2. Тарихи шығармалар негізіндегі спектакльдер.
  3. Елуінші жылдардың екінші жартысындағы ірі серпілістер
  4. 1960 жылдардағы сахналық өнер. Бүгінгі заман тақырыбы
  5. Тарихи-төңкерістік тақырыптардың игерілуі
  6. Комедиялық спектакльдер
  7. М.Әуезов және қазақ театры
  8. Ш.Айтматов және қазақ театры
  9. Аударма шығармалардың жаңаша сахналануы
  10. Классикалық шығармалардың сахналануы
  11. Ұлттық классиканы сахналаудағы режиссерлік шешімдер.