7М02121- «ГРАФИКА» / «Графикалық дизайн»

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ

 

«БЕЙНЕЛЕУ ӨЕНРІНІҢ ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫ» кафедрасы

 

7М02121- «ГРАФИКА» / «Графикалық дизайн»

білім беру бағдарламасы бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:

1 пән. «Дизайн тарихы»

  1. Дизайн және оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Заманауи дизайнның түрлері мен бағыттары.
  2. Дизайнның тоқталу тарихы мен эволюциясы (дүниежүзілік және отандық тәжірибе).
  3. Белгілі Қазақстандық графиктер және олардың жұмыстары.
  4. Дизайн және жарнама. Жарнама тарихы.
  5. XIX ғасыр аяғы: афишалар және хабарландырулар, негізгі медиа жарнамасы, плакат — жарнамалық қызметтің жаңа түрі ретінде.
  6. Графикалық дизайн туындысының өнер туындысынан айырмашылығы.
  7. 40-60 жылдардағы КСРО-дағы графикалық дизайн.
  8. Әлеуметтік плакатқа қойылатын негізгі талаптар. Әлеуметтік жарнаманың қазіргі қоғамдағы рөлі мен орны.
  9. Визуалдық коммуникациялар.
  10. Графикалық фирмалық стильі. Бренд.
  11. Дизайн мен жарнаманың өзара байланысы.
  12. Жарнама тарихы және өндірістік графика.
  13. Фирмалық стиль түсінігі. Шрифт.
  14. Графикалық дизайн құралдары.
  15. Әлеуметтік плакат.
  16. Жобалық мәдениеттің бөлігі ретінде графикалық дизайнның түсінігі. «Графикалық дизайн» түсінігінің анықтамасы.
  17. Заманауи дизайн-графиканың түрлері мен жанрлары (функционалдық ерекшеліктері визуалдық коммуникация құралы түріндегі қолданылуы және тиімділігі).
  18. Графикалық дизайнның міндеттері мен негізгі көркем құралдары (графика, типографика, фотографика).
  19. Шрифт типографиканың негізі есебінде (классификация, шрифтілерге қойылатын талаптар).
  20. Тауарлық белгі дизайн-жобасының объектісі және корпоративтік идентификация негізі.
  21. ХIХ ғ.екінші жартысы – ХХ ғ. басындағы Батыс Еуропадағы сауда-өндірістік жарнаманың даму жағдайы. Франциядағы плакат шеберлері.
  22. ХIХ ғ. Еуропадағы халықаралық өндірістік көрмелер – жалпы сипаттама.
  23. Баухауз – индустриалдық сәулет пен бұйымдарды өнеркәсіпті өндіруге бағытталған мамандарды дайындайтын мектеп.
  24. ВХУТЕМАС (ВХУТЕИН) мектебінің құрылуы және онда мамандарды дайындау жұмысы.
  25. Заманауи баспа түрлері, олардың жарнамада қолданылуы. Жарнамалық өнімдерді дайындауға арналған заманауи баспа технологиялары.

 

2 пән. «Жобалау»

  1. Пиктограмманың қалалық ортадағы қызметі
  2. «Пиктограмма» жасаудың ерекшеліктері мен әдістемесі
  3. Фирмалық белгілер түрлері және оларды жасаудың тәсілдері
  4. Корпоративтік стилдің құрылымдық элементтері
  5. Жарнамалық плакаттың негізгі. Сипаттамалары.
  6. Графикалық кешендерді жасау ерекшеліктері
  7. Жарнама классификациясы және объектілері
  8. Жарнамалық қондырғылар өндіру технологиясы
  9. Жарнамалық концепция жасау ерекшеліктері
  10. Ақпараттық-графикалық кешен элементтері құрылымы
  11. Фирмалық белгіге қойылатын функционалдық-эстетикалық талаптар
  12. Фирмалық стиль құрылымдық элементтері
  13. Логотип және оның фирмалық стиль жасаудағы атқаратын рөлі
  14. Жарнамалық конструкцияларды жобалаудың ерекшеліктері
  15. Сыртқы жарнама элементтері және олардың технологиялық сипаттамалары
  16. Әлеуметтік жарнама жасау ерекшелігі
  17. «Иконикалық белгілер» жасаудың ерекшеліктері
  18. Жарнамалық графикадағы жаңа технологиялар
  19. Фирмалық стиль элементтерінің құрылымы мен классификациясы
  20. Темперамент. Жарнамалық буклет жасау технологиясы
  21. Жарнама түрлері және оны қолдану саласы
  22. Фирмалық белгіге қойылатын негізгі талаптар
  23. Пиктограмма жасау ерекшеліктері
  24. Жарнамалық плакат элементтері құрылымы және классификациясы
  25. «Дизайн-концепция» түсінігі, қалыптастыру тәсілдері, заманауи технологиялар әсері.

 

 

3 пән. «Компьютерлік графика»

  1. Вектор мен растр графикасының негізгі ерекшеліктері.
  2. Corel Draw бағдарламасының негіздері және қолдану аймағы.
  3. Adobe Photoshop бағдарламасының негіздері және қолдану аймағы.
  4. Adobe InDesign бағдарламасының негіздері және қолдану аймағы.
  5. Растрлық суреттердің параметрлері. Рұқсаты.
  6. Adobe Photoshop растр редакторының интерфейсі.
  7. Auto Cad бағдарламасының негіздері және қолдану аймағы.
  8. Adobe Illustrator векторлық редакторының жұмыс жасау құралдары және векторлық графикасы.
  9. Вектор мен растр графикасының негізгі түсінігі. Әр түрлі тәсілдерде суреттерді ұсынудағы артықшылықтары мен кемшіліктері.
  10. Растрлық суреттердің параметрлері. Рұқсаты. Түстің тереңдігі. Реңк ауқымы.
  11. Графикалық өңдеуде заманауи бағдарламалармен қамтамасыз ету классификациясы.
  12. Графикалық файлдардың пішімдері.
  13. Негізгі түс үлгілер.
  14. Компьютерлік графиканың аппараттық жабдықтары
  15. Corel Draw графикалық редакторінде көркем әдістерін қолдану. Көркемдік әдіс түрлері мен оларды жасау құралдары.
  16. Corel Draw графикалық редакторында объектілерді түрлендіру және өзгерту. Түрлендіру түрлері.
  17. Adobe Photoshop графикалық редакторында мәтінмен жұмыс жасау. Мәтін қалыптастыру үшін қолданылатын құралдар және олардың негізгі параметрлері.
  18. Фильтрлер. Фильтрлердің сипаттамасы мен топтары. Adobe Photoshop графикалық редакторында фильтрмен жұмыс жасау.
  19. Қабаттар. Қабаттар палитрасы. Adobe Photoshop графикалық редакторындағы қабаттарымен жұмыс жасау негіздері мен операциялары.
  20. Corel Draw редакторінде графикалық примитивтерді құру жолдары.

Графикалық объектілерді жасау барысында қолданылатын негізгі құралдар.

  1. Adobe Photoshop растр редакторінде геометриялық пішіндерінің ауданын дұрыс таңдау жолдары.
  2. Adobe Photoshop графикалық редакторіндегі маскалар мен арналар. Маскалар жасау жолдары.
  3. Adobe Photoshop графикалық редакторінда маскаларды түзету операциялары.
  4. Corel Draw графикалық редакторінда контурларды жасау жолдары.
  5. Графикалық редакторларында түстермен жұмыс жасау. Толтырғыштардың түрлері.