7М02113 – «Кескіндеме» / «Монументалды кескіндеме»

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ

 

«КӨРКЕМӨНЕР» кафедрасы

 

7М02113 – «Кескіндеме» / «Монументалды кескіндеме»

оқу бағдарламасы бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:

1.Бейнелеу өнеріндегі «монументальдық» санаты туралы жалпы түсінік.

2.Қоғамдық мақсаттағы интерьерлердегі монументалды кескіндеменің маңызы мен рөлі.

3. Сәулет және монументалдық өнер түрлерінің синтезі неде?

4.Сәулет өнерінде «монументалдық» санаты нені білдіреді?

5.Қазіргі сәулет өнерінің монументалдық бейнелері.

6.Тәуелсіз Қазақстанның заманауи монументалды архитектурасы.

7.Алғашқы монументалды қабырғалық кескіндеме.

8.Ежелгі Египет монументалды өнері.

9.Композициядағы «фор-эскиз» функциясы мен мақсаты.

10. Италия қайта өрлеу дәуірінің монументалды өнері.

11.Италия қайта өрлеу дәуірінің суретшілері және олардың белгілі туындылары.

12. Леонардо да Винчи шығармашылығы.

13. Леонардо да Винчи «Құпиялы кеш» мысалында монументальды композицияны құру заңдарын түсіндіріңіз.

14.Микеланджело шығармашылығы.

15.Микеланджелоның «Қорқынышты сот» фрескасының мысалында монументальды композицияны құру заңдарын түсіндіріңіз.

16.Рафаэль шығармашылығы.

17.Рафаэльдің «Сикстинская капелла» фрескасының мысалында монументальды композицияны құру заңдарын түсіндіріңіз.

18.Плафонмен жұмыс істеу кезінде монументальды композицияны құру заңдарының негізгі ережелерін түсіндіріңіз.

19.Монументалды кескіндемедегі «Көркем картонның» қызметі мен мақсаты.

20.Монумент сипатындағы композицияны құрудағы негізгі көркемдік міндеттер мен мақсаттар.

21.Монументалды композицияның эскизімен жұмыс істеу кезіндегі масштабтың мәні.

22.Фреска-оның бірінші қолданылуының отаны және оны құрудың технологиялық ерекшеліктері.

23.Монумент-сәндік өнер және сәулет синтезінің маңызы.

24.Витраж-оның түрлері және құрудың технологиялық ерекшеліктері.

25.«Тиффани» технологиясы бойынша витраж жасау ерекшеліктері.

26.«Фьюзинг»  технологиясы бойынша витраж жасау ерекшеліктері.

27.Мозаика-оның түрлері және құрудың технологиялық ерекшеліктері.

28.«Флорентиялық» мозаиканың технологиялық және көркемдік ерекшеліктері.

29.«Рим» мозаикасының технологиялық және көркемдік ерекшеліктері.

30.Мозаикамен «тура» және «кері» жиынтықпен жұмыс істеу кезіндегі негізгі технологиялық айырмашылықтар.

31.Сграффито-оның түрлері және құрудың технологиялық ерекшеліктері.

32.Сграффит үшін түсті сазтопырақты жағудың технологиялық процесінің жүйелілігі.

33.Монументалды шығарманы құрудағы перспективаның маңызы.

34.Монумент сипатындағы туындыларда әуе кеңістігін беру үшін перспективаны қолдану заңдары.

35.Мексиканың монументалды өнері-суретшілер мен олардың атақты шығармаларын атау.

36.Диего Ривьера шығармашылығы.

37.Монументтік-сәндік өнердегі символизм мәні.

38.Кеңес соцреализмінің монументальды кескіндемесінде романтизм қандай болды?

39.Кеңес монументалды өнері-суретшілер мен олардың белгілі шығармаларын атау.

40.Александр Дейнектің шығармашылығы.

41.Кеңес дәуіріндегі бейнелеу өнеріндегі монументалды-сәндік өнердің маңызы.

42.Монументалды сипаттағы туындыларды жасау кезінде қандай бейнелеу жанрлары тартылады?

43.Монументтік-сәндік өнердегі «тарихи» жанрдың мәні.

44.Монументтік-сәндік өнердегі «баталдық» жанрдың мәні.

45.Монументалды сипаттағы туындыны жасау кезіндегі «портреттік» ерекшеліктері.

46.Кеңес монументалды мүсіні.

47.Монументтік өнердегі сәндік және символизм.

48.Анри Матисс шығармашылығы.

49.Анри Руссо шығармашылығы.

50.Фернан Леже шығармашылығы.

51.XX ғасырдағы монументалды өнердің дамуындағы «модерн» рөлі.

52.Густав Климт шығармашылығы.  

53.Кеңес дәуіріндегі қазақстандық суретшілер және олардың белгілі туындылары.

54.Сәндік өнер түрі ретінде — гобелен.

55.Қазіргі гобелен өнерінің реформаторы — Жан Люрстің шығармашылығы.

56.Қазіргі қазақ гобелен өнерінің негізін қалаушы — Қорас Тыныбековтың шығармашылығы. 

57.Ауқымды гобелендер жасайтын қазіргі заманғы қазақстандық суретші монументалистер.

58.ҚР Тәуелсіздік алғаннан бергі Қазақстандық суретші-монументалистер.

59.Қазіргі Қазақстанның монументалды мүсіні.

60.Алматы қаласының заманауи монументалды мүсінінің бейнелері.

61.Қазақстан Республикасының астанасы — Астананың монументалды мүсіні.

62.Алматы Метрополитен станцияларын көркем безендіру-әр станция бойынша монументалист-суретшілерді және монументалдық кескіндеме технологиясын атау.

63.Ғылым академиясы ғимаратының алдындағы «Зодиак белгілері» субұрқағының авторын атаңыз және кеңістіктік-композициялық құрылысын толық түсіндіріңіз.

64.Монумент-сәндік кескіндемедегі суреттің рөлі мен маңызы.

65.Тамғалы шатқалындағы петроглифтердің бейнесінің өзіндік ерекшеліктері.

66.Қазақстан аумағында бүгінгі күнге дейін сақталған ежелгі және ортағасырлық монументальды ескерткіштерді атаңыз.

67.Түркістандағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесі мысалында сәулет және бейнелеу өнері синтезі заңдарының қолданылуын түсіндіріңіз.

68.Шығыс миниатюрасы өнерінің монументалды стиль ерекшеліктері.

69.Қытай мен Жапонияның дәстүрлі гравюрасы бейнелеу өнерінің монументализмі неде?

70. «Монументальды кескіндеме» мамандандығында оқыту процесінде академиялық суреттің және  арнайы суреттің негізгі ерекшеліктері.

71. Алматы және Астана қалаларының мешіттерінің жазбаларын атаңыз.Т. Жүргенов және олардың сипаттамалары. 

72.   Сәулет ортасының экстерьерінде жұмыс істеу кезінде тартылатын монументалды кескіндеме технологиясы.

73. «Стрит-арт» — қазіргі заманғы өнердің осы түрінің негізгі бейнелеу тұжырымдамасы нені білдіреді?

74. «Инсталляция» — заманауи өнердің осы түрінің бейнелеу концепциясы және авторлық идеяның көркемдік көрінісі. 

75. Репродукциялық материал (авторды тану, стильдер, уақыт және т.б.).