ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ
Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ
«КИНО ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫ» кафедрасы
7М02116 – «ӨНЕРТАНУ» / «Кинотану»
білім беру бағдарламасы бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:
1 пән. «Кино сыны»
- Кино тарихы, кино теориясы, кино сыны
- Заманауи киноүрдісін зерттеудің тәсілдері мен әдістемелік негіздері.
- Заманауи фильмдердің синтетикалық және полижанрлық табиғаты.
- Кино тарихын зерттеудің ортақ моделі – үздік туындылардың мысалында.
- Кино өндірісі туралы жалпы мәліметтер
- Кино саласындағы негізгі мамандықтар түрлері
- Кинодағы жанр, түрлері
- Продюсерлік кино
- Коммерциылық және авторлық кино
- Кинодраматургиядағы кино тілінің негізгі категориялық түсініктері
- Кинорежиссурадағы кино тілінің негізгі категориялық түсініктері: синопсис, образ-характер, монтаж, мизансцена, мизанкадр, типаж.
- Операторлық өнердегі кино тілінің негізгі категориялық түсініктері:
ракурс, ірі план, жалпы план, орта план, панорама, наезд, отъезд, рапид.
- Фильмнің бейнелік шешімі
- Фильмнің дыбыстық шешімі
- Актер шеберлігінің теориясы
- Кинотеатр және телеэкран арқылы экран туындысын көрсетудің ерекшеліктері
- Экран форматының көркем туындыны қабылдауға әсері
- Заманауи киноүрдісіндегі кино сынының алатын орны
- Авторлық кино мен коммерциялық кино айырмашылығы
- Заманауи кино сынының ақпараттық қызығушылығы
- Кәсіби талдау және оқырман сұранысы
- Заманауи кино сыны және Интернет-кеңістік
- Киносыншының кәсіби материал ресурстары
- Заманауи кино сынының жанрлық модельдері
- Заманауи авторлық кинодағы сыни анализ ерекшеліктері
2 пән. «Әлем киноның тарихы»
- Өнердегі синтез, даму перспективалары.
- Франция кино өнері, монополиялар және әлемдік экран.
- Луи Деллюктің («Фотогения»), Леон Муссинактың («Панорама кино») теориялық еңбектеріндегі авангардизмнің эстетикалық платформасы.
- Р.Клер фильмдеріндегі стилистикалық бірлік.
- Реалистік өнердегі дәстүрлі формалардың өзгерісі.
- Экспрессионизм, сюрреализм, кубизм, дадаизм– 20 жылдар Европа өнеріндегі көркемдік ағымдар.
- Кинематографтың поэтикалық сипаттау мүмкіндіктері — «Фотогения» (Деллюк) – жаңа кезең өнерінің ерекшелігі.
- Шынайлық пен поэзия үндестігі.
- Жас кинематографистердің наразылығы – шығармашылық ізденіс.
- «Жаңа толқын» манифесі
- Неореализм
- Италия киносының ұлы қайраткерлері
- Неміс экспрессионизмі
- «Жаңа неміс киносы»
- Кинокамера мен киномонтаж тәсілдерінің техникалық жаңа мүмкіндіктері.
- Ағылшын киносындағы өрлеу кезеңі (1970 жылдар).
- Постмодернизм
- Режиссер Луис Бунюэль шығармашылығы
- Режиссер Ингмар Бергман шығармашылығы
- Соғысқа қарсы түсіріліген «Великая иллюзия» фильмі
- Жаңа толқын өкілі Франсуа Трюффо Виго шығармашылығының жас кинематографистер көзқарасына ықпалы туралы.
- Жапаон киносындағы жаңа толқын. /1960-80жж/
- Феллини фильмдеріндегі киноның тілі
- Висконти фильмдеріндегі киноның тілі
- Вонг Кар Вай фильмдеріндегі кино тілінің трансформациясы.
3 пән. «Қазақ киносының тарихы»
- Қазақстандағы кино өнерінің алғашқы кезеңі
- Қазақ материалдары негізінде түсірілген алғашқы көркем фильмдер
- Тарихи-революциялық жанр
- Театр дәстүрлі өнерінің кинодағы актер шығармашылығындағы көріністері.
- Қазақ киносының алғашқы экран жұлдыздары
- Елубай Өмірзақовтың кинодағы шығармашылығы: кинокейіпкер психологиясы
- Серке Қожамқұловтың кинодағы комедиялық кейіпкерлері
- Режиссер Шәкен Аймановтың өзіндік қолтаңбасы
- Режиссер Мәжит Бегалиннің өзіндік қолтаңбасы
- Режиссер Абдолла Қарсақбаевтың өзіндік қолтаңбасы
- Режиссер Сұлтан Ходжиковтың өзіндік қолтаңбасы
- Қазақ киносындағы балалар тақырыбы
- Әдеби шығармадан экрандау тәжірибелері
- Қазақ көркем киносындағы режиссура
- Кинорежиссурадағы тоқырау жылдары
- Қазақ киносының «жаңа толқыны»
- Серік Апрымов шығармашылығы
- Әмір Қарақұлов шығармашылығы
- Дәрежан Өмірбаев шығармашылығы
- Ардақ Әмірқұлов шығармашылығы
- Сатыбалды Нарымбетов шығармашылығы
- Қазақ деректі киносындағы режиссура
- Қазақ киносындағы драматургтер шығармашылығы
- Замануи қазақ киносының даму тенденциялары
- Өндірістік бірлестіктер шығармалары