«7М02112 – Операторлық өнер» / «Кино және ТВ операторы»

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ

 

«Дыбыс режиссурасы және операторлық өнер» кафедрасы

 

«7М02112 – Операторлық өнер» / «Кино және ТВ операторы»

оқу бағдарламасы бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:

 

  1. Киновидеокадр. Кадр құрылымының нобайы.
  2. Экран мәдениеті және аудиовизуальді коммуникациялар.
  3. Дыбыссыз кино дәуіріндегі операторлық жарық техникалары.
  4. Кадр жиегі. Кадрдың форматы “Алтын қима” /Золтое сечение.
  5. Бір камерамен түсіру.
  6. Оператордың көркемдік шешімдеріндегі жарықтандырудың өзектілігі.
  7. Композицияның көркемдік құрылымы.
  8. Кадрдың ішкі монтажы. План –эпизод.
  9. Жарық беру әдітерінің үлгілері.
  10. Сюжеттің маңызды композициялық діңгегі.
  11. Кадрдың тереңдігі. Көлемді мизансцена.
  12. Актерлі сахналарға жарық беру, пластикалық-көлемді формаларды айғақтау,  портреттік жарықтандыру.
  13. Бейненің ауқымы. Бейненің кадрдағы көлемі.
  14. Оператор жұмысының теледидарға арналған фильмдердегі шығармашылық-технологиялық ерекшеліктері.
  15. Декорацияны жарықтандыру, архитектуралы-кеңістіктегі формалар мен перспективаны анықтау.
  16. Перспектива. Перспектива түрлері.
  17. Көпкамералы түсірілімдер.
  18. Кадрдың композициясының жарық-көлеңкелі және жарық-тональді шешімдері.
  19. Түсірілім нүктесі. Ракурс.
  20. Телевизиялық – шоу, спорт ойындары және реалити шоулардың түсірілім ерекшеліктері.
  21. Табиғи жарық.
  22. Бейненің оптикалық суреті.
  23. Хромакейдегі түсірілім. Түстік рир-проекция.
  24. “Ымырт” кезідегі түсірілімдерді және “күндіз түндегідей түсіру” түсірілімдерін жарықтандыру.
  25. Қозғалыс және статика. Қимыл және тұрақтылық.
  26. Музыкалық клиптер мен жарнама роликтер түсірілімдері.
  27. Түнгі түсірілімдердегі және актерлі сахналарды түсірудегі жарық беру өнері.
  28. Жарықтың кадрдағы шешімі. Жарықтың тональды және жарық пен көлеңкелік шешімі.
  29. Заманауи операторлық өнер.
  30. Оқиға түсірілімдеріндегі жарықтандыру.
  31. Түс. Кадрдің колориті.
  32. Ғылыми кинематограф.
  33. Су-асты объектерін түсіруде жарықты пайдалану.
  34. Композицияны көркем жинау.
  35. Ғылыми-танымдық фильдерді түсірудегі шығармашылық-өндіріс процессі.
  36. Шектеулі орындардағы жарық көздері.
  37. Композицияның жарық түсуіне байланысты кадрдың өзгеруі.
  38. Арнайы түсірілімдер.
  39. Музыкалық шоулар мен музыкалық клиптердегі әсерлі жарықтандырулар.
  40. «Жасырын камера» түсірілімі.
  41. Компютерлі графика мен анимациядағы оператордың ролі.
  42. Заманауи жарық беру құрылғылар.
  43. Актерлі сахнадағы улкен планға жарық қою үрдісі.
  44. Қозғалыстағы камера.
  45. Табиғи ортадағы түсірілімдердегі актерлі сахналарды жарықтандыру.
  46. Кардрды экспонометрлік бақылау.
  47. Шығармашылық топ. Техникалық қызметкерлер.
  48. Жарық беретін құрылғыдардың түстік температурасын анықтау.
  49. Көп камералық түсірілімдердің әдістері.
  50. Стереоскоптикалық кинематография түсірілімдерінің ерекшеліктері. 3D – түсірілім.
  51. Қалыпты интерьердегі актерлік сахналарды жарықтандыру.
  52. Дискрентті объективтер.
  53. Заманауи шетелдік фильмдердегі операторлардың шеберліктері.
  54. Түнгі кездегі түсірілімдергі актерлі сахналарды жарықтандыру.
  55. Көру ауқымы мен бейне көлемі.
  56. Ұлттық кинематография мен теледидардың перспективалары.
  57. Кадрдың драматургиясындағы жарықтың ролі.
  58. Санды түсті үшбұрыш.
  59. Жаңа технологияларды пайдалану аясындағы композицияның өзгеруі.
  60. Прецизионды жарықтандыру.
  61. Репортаж түсірілімдері.
  62. Жабық композиция.
  63. Павильондағы актерлі сахналарды түсірудегі жарық қою схемасы.
  64. Қолмен динамикалық түсірілім.
  65. Кино мен теледидардың композициялық динамикасы.
  66. Аралас жарықтарды пайдаланғандағы түсірілім ерекшеліктері.
  67. Ақ түстің балансы.
  68. Оптиканың көмегімен кадрдың құрылымының өзгерілуі.
  69. Әр түрлі жарықтандырылған жағдайдағы түстік температураны бақылау.
  70. Түстің температурасы.
  71. Ашық композиция.
  72. Табиғи ортадағы шайқас түсірілімдеріндегі заманауи жарықтандыру әдістері.
  73. Оператордың қолданбалы техникалары.
  74. Репортаж түсірілімдеріндегі композицияның ерекшеліктері.
  75. Павильон мен табиғы ортадағы түсірілімдерде әсерлі жарықфильтрлерін пайдалану.
  76. Қалыпты интерьердегі түсірілім.
  77. Жылдам қозғалымтағы обьекттерді түсірудергі композициялық құрылым.
  78. Кадр драматургиясындағы жарық пен көлеңке акценті.
  79. «Күндіз түндегідей етіп түсіру» түсірілімі.
  80. Үштің үштік ережесі./золотое сечение/
  81. Компенсационды жарықфильтрлері және оның пайдалану аясы.
  82. Жасанды-қолданбалы жарықтармен интервью түсіру.
  83. Шайқас көріністерін түсіру ерекшеліктері.
  84. Павильон мен интерьердегі актерлі сахналардың түсірілімдеріндегі мекен-жайдың табиғи жарығын  сақтау схемалары.
  85. Павилиондағы түсірілімдер.
  86. Су-асты түсірілімдерінің композициялық шешімдері.
  87. Табиғи ортада деректі интервью түсірілімдерін жарықтандыру.
  88. Сандық түсті үшбұрыш.
  89. Павильон мен интерьердегі актерлардың қойылымдарын түсірудегі «негізгі жарықты» сақтау жүйесі.
  90. Павильон мен интерьердегі актерлі сахналардың түсірілімдеріндегі маңызды жарықты сақтау схемасы.