ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ
Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ
«АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ ЖӘНЕ РЕЖИССУРА» кафедрасы
7М02106-«Режиссура» / «Драма театрының режиссурасы», «Көпшілік қойылым және шоу режиссурасы»
білім беру бағдарламамалары бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:
1 Пән. «Режиссура»
- Режиссер үшін мизансцена деген не? Мизансцена түрлері?
- Драматургиядағы тартыс табиғаты. Режиссердің шығармашылық қиялы?
- Бейнелеу өнері және режиссер?
- Жанр және стиль?
- Оқиғалар желісі.
- Композициялық құрылым.
- Физикалық іс-әрекетті талдау – әрекет арқылы талдаудың басты құрылымы?
- Режиссерлік экспликация.
- Басты оқиға. Қақтығыс. Атмосфера және әрекет легі?
- М.Чехов: спектакльдің үш бірлігі.
- Спектакльдің идеялық – көркемдік тұтастығы.
- Спектакльдің көркемдік шешімі.
- Режиссер шығармашылығындағы репетицияның рөлі.
- Театр өнерінің басты ерекшеліктері.
- Драматургия – театр өнерінің діңгегі.
- Режиссердің актермен жұмысы.
- Режиссердің инсценировкамен жұмысы.
- Спектакльдің қойылым жоспары.
- В.И.Немирович-Данченконың спектакль қойылымындағы үш бірлігі?
- Режиссердің драматургпен, суретшімен, композитормен және концертмейстермен жұмысы.
- Театр шығармашылығын ұйымдастырудағы принциптер.
- Режиссердің жұмысындағы этикалық бейнесі.
- Режиссер-ұстаз.
- Режиссура және сахналық эффектілер.
- Әлемдік режиссура өкілдері. (П. Штайн, П. Брук, Е. Гратовский, и.т.д).
2 Пән. «Актер шеберлігі»
- Театр өнерін неге біз ұжымдық өнер деп есептейміз?
- Спектакльдің оқиғалар легі? Рольдің оқиғалар легі?
- Қойылымның әрекет арқауы? Рөлдің әрекет арқауы?
- Бағалау процессі дегеніміз не? Бағалаулар тізбегі. Қарым-қатынас дегеніміз не? Бұл элементтер ненің құрамына кіреді?
- Актер шығармашылығындағы мақсат және түпкі мақсаттың маңызы?
- Әрекет және кері әрекет.
- Ұсынылған шартты жағдайдың анықтамасы.
- К.С.Станиславский: актердің өзіндік жұмысы.
- Сөз астары және екінші план.
- Зейіннің түрлері.
- Рольдің пластикалық шешімі. Биомеханика.
- Психикалық және физикалық әрекет, олардың айырмашылығы.
- Сахналық бейненің өмірбаяны мен мінез-құлқы қалай жасалады?
- Мизансцена ұғымы және оның түрлері.
- Диалогтың, монологтың және паузаның қойылымдағы міндеттері.
- Әрекет арқылы талдау тәсілі және оның актер шығармашылығындағы маңызы.
- Бастапқы оқиғаның маңызы.
- «Өзіңнен бейнеге, бейнеден өзіме» деген ұғымды қалай түсінесіз?
- Драмалық шығарманың жанрын анықтау: Автор? Режиссер?
- Әрекет пен қарым-қатынасты жеткізудің тәсілдері.
- Әрекет пен қарым-қатынасты жеткізудің тәсілдері.
21 Сахналық бейне және қойылымның атмосферасы.
- Актерлік өнердегі «Сезім шындығы» мен «форманың» байланысы. Іс-әрекеттер тізбегі.
- Рольдің өрістеуі.
- Рольдің логикасы және іс-әрекеті.
3Пән. «Сахна тілі»
- Сахна тілі. Оның негізгі ерекшеліктері
- Қазақ театрындағы тіл өнерінің тууы және қалыптасуы
- Тыныс алу қанша түрге бөлінеді?
- Қалыпты тыныс алу үшін қандай жаттығулар жасау керек?
- Қалыпты тыныс алуға машықтандыру үшін қандай мәтіндерді қолдану қажет?
- Дикциямен жұмыс істеуді қалай ұқтырасыз?
- Болашақ актерға демнің мәні мен маңызы
- Сөйлеу аппаратының құрлысы және жұмысының негізгі принциптері
- Сөйлеу техникасын қалай меңгеруге болады?
- Қазақ тілінің дауысты, дауыссыз дыбыстарын сахнада дұрыс дыбыстау үшін не істеу қажет?
- Орфография дегеніміз не?
- Орфоэпия дегеніміз не?
- Қазақ тіліндегі фольклорлық мәтіндерді пайдалану ерекшеліктері
- Кідіріс, және оның түрлері
- Регистр түрлері
- Актер дауысының мүмкіндігін қалай дамытуға болады?
- Монолог деген не?
- Ақ өлең дегеніміз не?
- Ақ өлеңнің ерекшеліктері деген не?
- Өлең оқудағы ырғақ пен ұйқастың түрлері
- Өлең яғни поэзия оның оқу ерекшеліктері
- Эпостармен жыраулардың оқудың актер шығармашылығына ықпалы?
- Сөз астары қайдан пайда болады?
- Тактіге бөліп сөйлеу деген не?
- Дауысты және сөз сөйлеуді дамыту жолдары.