«7М02106-РЕЖИССУРА» /«Кино және ТВ режиссурасы» (қаз)

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ

 

«ЭКРАНДЫҚ ӨНЕР РЕЖИССУРАСЫ» кафедрасы

 

«7М02106-РЕЖИССУРА» /«Кино және ТВ режиссурасы»

оқу бағдарламасы бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:

  1. Көпшілікке идеологиялық тұрғыдан әсер етудегі кино өнерінің әсері.
  2. Фильм жасаудағы сценаристтің қызметі.
  3. Әдебиет пен кино өнерінің өзара байланысы.
  4. Фильм жасаудағы режиссердің қызметі.
  5. Режиссер мамандығының көпқырлылығы.
  6. Кино жасаудағы оператордың рөлі.
  7. Театр өнері мен кино өнерінің өзара байланысы.
  8. Кино жасаудағы суретшінің рөлі.
  9. Көркемсурет өнері мен кино өнерінің өзара байланысы.
  10. Фильм жасаудағы дыбыс режиссерінің рөлі.
  11. Музыка өнері мен кино өнерінің өзара байланысы.
  12. Кино жасаудағы актердің рөлі.
  13. Кино өнеріндегі синтез ұғымы.
  14. Кино жасаудағы продюсердің қызметі.
  15. Өнер мен дін: өзара ықпал етудің тарихи формалары.
  16. Көркемсуретті фильм түсіріліміндегі специфика.
  17. Өнер мен Саясат. Өнерге жасалынатын қиянат.
  18. Деректі фильм түсіріліміндегі специфика.
  19. Өнер мен мораль. Өнердегі моральдық өлшем.
  20. Анимациялық фильмдегі түсірілім спецификасы.
  21. Өнер туындысындағы көркемдік көрініс пен үйлесім.
  22. Ғылыми-көпшілік фильм түсіріліміндегі специфика.
  23. Өнер мен көркемдік критика: өзара әсер мен ықпал проблемалары.
  24. Оқу киносындағы түсірілім спецификасы.
  25. Драматизация – кинодағы айнымас құрал.
  26. Натура, интерьер, павильондағы түсірілімдердің спецификалары.
  27. Көркем образ. Түсінігі, құрылымы, қызметі.
  28. Бірлескен түсірілімдердің ерекшеліктері, түсірілім соңы.
  29. Көркем фильмдегі тарихи және этнографиялық дерек.
  30. Көркем фильмдегі жанрларды араластырудағы эстетикалық негіз.
  31. Қазіргі заман киносындағы философия.
  32. Әдеби сценарий фильм негізі ретінде.
  33. Болашақ диссертация тақырыбы.
  34. Авангард. Көркемдеудің жаңа формалары.
  35. Режиссерлік сценарий фильм негізі.
  36. Психологиядағы жаңалықтардың кино тіліне тигізер әсері.
  37. Түпнұсқа мен экранизация.
  38. Үшінші дәрежелі мемлекеттер үшін сериалдар жасаудың мақсаты мен міндеттері.
  39. Тура және қосалқы диалог арқылы көріністі қою.
  40. Драмалық және эпикалық Б.Брехт бойынша.
  41. Ішкі монолог – кейіпкердің жан дүниесін ашудағы негізгі құрал.
  42. Кинопленкадан бейнекамераға дейінгі кино тілінің өзгеріске ұшырауы.
  43. Комментарий — кейіпкерлердің жан дүниесін ашудағы құрал.
  44. Көркем символ. Түсінігі, құрылымы, қызметі.
  45. Ретроспекция – кейіпкердің жан дүниесін ашудағы негізгі құрал.
  46. Комикстерді экранизациялау.
  47. Фильм жасау кезіндегі сценарийдің негізгі ойы мен композициясын анықтаудағы негізгі себептер.
  48. Қазіргі заман кинематографындағы жанрлардың өзгеруі.
  49. Кейіпкердің жан дүниесін ашуға бағытталған ассоциативті-көркемдеуіш құралдар.
  50. Болашақ диссертациялық  жұмыстың тақырыбы.
  51. Театр, кинематография, телевизиядағы драматургтың рөлі.
  52. Диалогтың функциясы.
  53. Экран өнеріндегі диалог.
  54. Монологтың драматургиялық функциясы.
  55. Тақырыпты таңдау және жүзеге асыру.
  56. Параллельді әрекет.
  57. Акт, эпизод, сахна, кадр- айырықша ерекшеліктері.
  58. Фильм детальдарындағы драматургияның рөлі.
  59. Кейіпкер тағдырының маңызды кезеңін шығаратын оқиға.
  60. Фильмнің идеясы мен тақырыбы.
  61. Акт.
  62. Мелодрама.
  63. Сахнаның ашылуы.
  64. Ремарка.
  65. Сахна құру.
  66. Сценарий тақырыбы.
  67. Соңғы, қорытынды эпизод.
  68. Эпизод.
  69. Эпилог. 
  70. «Американдық» немесе сценарийдің америкалық әдіспен жазылуы.
  71. Антагонист функциясы. 
  72. Кейіпкердің октавасы.
  73. Арт-хаус.
  74. Аутлайн(Outline) немесе идеяның алғашқы жазбасы.
  75. Сериалдың киелі кітабы (библия).