ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ
Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ
«ЭКРАНДЫҚ ӨНЕР РЕЖИССУРАСЫ» кафедрасы
«7М02106-РЕЖИССУРА» /«Кино және ТВ режиссурасы»
оқу бағдарламасы бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:
- Көпшілікке идеологиялық тұрғыдан әсер етудегі кино өнерінің әсері.
- Фильм жасаудағы сценаристтің қызметі.
- Әдебиет пен кино өнерінің өзара байланысы.
- Фильм жасаудағы режиссердің қызметі.
- Режиссер мамандығының көпқырлылығы.
- Кино жасаудағы оператордың рөлі.
- Театр өнері мен кино өнерінің өзара байланысы.
- Кино жасаудағы суретшінің рөлі.
- Көркемсурет өнері мен кино өнерінің өзара байланысы.
- Фильм жасаудағы дыбыс режиссерінің рөлі.
- Музыка өнері мен кино өнерінің өзара байланысы.
- Кино жасаудағы актердің рөлі.
- Кино өнеріндегі синтез ұғымы.
- Кино жасаудағы продюсердің қызметі.
- Өнер мен дін: өзара ықпал етудің тарихи формалары.
- Көркемсуретті фильм түсіріліміндегі специфика.
- Өнер мен Саясат. Өнерге жасалынатын қиянат.
- Деректі фильм түсіріліміндегі специфика.
- Өнер мен мораль. Өнердегі моральдық өлшем.
- Анимациялық фильмдегі түсірілім спецификасы.
- Өнер туындысындағы көркемдік көрініс пен үйлесім.
- Ғылыми-көпшілік фильм түсіріліміндегі специфика.
- Өнер мен көркемдік критика: өзара әсер мен ықпал проблемалары.
- Оқу киносындағы түсірілім спецификасы.
- Драматизация – кинодағы айнымас құрал.
- Натура, интерьер, павильондағы түсірілімдердің спецификалары.
- Көркем образ. Түсінігі, құрылымы, қызметі.
- Бірлескен түсірілімдердің ерекшеліктері, түсірілім соңы.
- Көркем фильмдегі тарихи және этнографиялық дерек.
- Көркем фильмдегі жанрларды араластырудағы эстетикалық негіз.
- Қазіргі заман киносындағы философия.
- Әдеби сценарий фильм негізі ретінде.
- Болашақ диссертация тақырыбы.
- Авангард. Көркемдеудің жаңа формалары.
- Режиссерлік сценарий фильм негізі.
- Психологиядағы жаңалықтардың кино тіліне тигізер әсері.
- Түпнұсқа мен экранизация.
- Үшінші дәрежелі мемлекеттер үшін сериалдар жасаудың мақсаты мен міндеттері.
- Тура және қосалқы диалог арқылы көріністі қою.
- Драмалық және эпикалық Б.Брехт бойынша.
- Ішкі монолог – кейіпкердің жан дүниесін ашудағы негізгі құрал.
- Кинопленкадан бейнекамераға дейінгі кино тілінің өзгеріске ұшырауы.
- Комментарий — кейіпкерлердің жан дүниесін ашудағы құрал.
- Көркем символ. Түсінігі, құрылымы, қызметі.
- Ретроспекция – кейіпкердің жан дүниесін ашудағы негізгі құрал.
- Комикстерді экранизациялау.
- Фильм жасау кезіндегі сценарийдің негізгі ойы мен композициясын анықтаудағы негізгі себептер.
- Қазіргі заман кинематографындағы жанрлардың өзгеруі.
- Кейіпкердің жан дүниесін ашуға бағытталған ассоциативті-көркемдеуіш құралдар.
- Болашақ диссертациялық жұмыстың тақырыбы.
- Театр, кинематография, телевизиядағы драматургтың рөлі.
- Диалогтың функциясы.
- Экран өнеріндегі диалог.
- Монологтың драматургиялық функциясы.
- Тақырыпты таңдау және жүзеге асыру.
- Параллельді әрекет.
- Акт, эпизод, сахна, кадр- айырықша ерекшеліктері.
- Фильм детальдарындағы драматургияның рөлі.
- Кейіпкер тағдырының маңызды кезеңін шығаратын оқиға.
- Фильмнің идеясы мен тақырыбы.
- Акт.
- Мелодрама.
- Сахнаның ашылуы.
- Ремарка.
- Сахна құру.
- Сценарий тақырыбы.
- Соңғы, қорытынды эпизод.
- Эпизод.
- Эпилог.
- «Американдық» немесе сценарийдің америкалық әдіспен жазылуы.
- Антагонист функциясы.
- Кейіпкердің октавасы.
- Арт-хаус.
- Аутлайн(Outline) немесе идеяның алғашқы жазбасы.
- Сериалдың киелі кітабы (библия).