7М02109 — «ХОРЕОГРАФИЯ» /«Хореография» (қаз)

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ

 

«БЕЙНЕЛЕУ ӨЕНРІНІҢ ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫ» кафедрасы

 

7М02109 — «ХОРЕОГРАФИЯ» /«Хореография»

білім беру бағдарламасы бойынша магистратураға қабылдау емтиханының сұрақтары:

 

  1. Қазақ және шетел хореографиясының тарихы

 

  1. Антикалық Грекия хореографиясы және Рим Республикасы.
  2. Орта ғасырдағы хореографиялық мәдениет.
  3. XVII ғасырдағы классизм және қайта өрлеу дәуіріндегі балет театры.
  4. Ағарту дәуірінің балеттік театры.
  5. ХIХ ғасырдағы балет театры.
  6. XIX-XX ғасырлар кезіндегі балет театры.
  7. 1917 жылдан бастап Екінші дүниежүзілік соғыстың аяғына дейінгі балет театры.
  8. Жаңа уақыттағы балет театры (ХХ ғ соңы – 1945ж дейін).
  9. Орыс балет театрының тарихы. Орыс балетінің шығу тарихы.
  10. ХIХ ғасырдың басы мен ХХ ғасырдағы орыс балеті.
  11. КСРО балет театры.
  12. Қазақстанда хореографиялық өнердің дамуы. Қазақ балет театрының пайда болуы.
  13. Қазақстандағы балет театры.
  14. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандық балет театры.

 

 

  1. Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

 

  1. Классикалық би мектебінің қарапайым элементтерін зерттеу әдісі. Денені, аяқты, қолды, басты қою.
  2. Экзерсис станокта тұру реттілігін зерттеу әдістері.
  3. Залдың ортасында классикалық бидің позаларын зерттеу әдістемесі.
  4. Секіруді зертеу әдістері (allegro).
  5. Preparation k pirouctte екі аяқпен айналып секіру, жартылай айнлып секіру техникасын меңгеру.
  6. Саусақ ұшында тұру әдістерін меңгеру.
  7. Музыкалық сүйемелдеу арқылы сабақ өту әдістері.
  8. А.Я. Ваганованың педагогикалық қағидалары .
  9. Саусақ ұшында және жартылай саусақ ұшында тұру әдістерін, пируэт тхникасын меңгеру (en dehоrs-en dedans).
  10. en tournant және tour lent үлкен позадағы қозғалыстарды меңгеру әдістері  (айналу және бұрылу).
  11. Секіру техникасын дамыту әдістері. Ауада айналу және бұрылу. 12. Аяқ ұшында тұру техникасын меңгеру.
  12. Қосылу қозғалысын дамыту әдістері.
  13. Н.И. Тарасовтың «Классикалық би» туралы педагогикалық қағидалары.
  14. Adagio әдісін күрделендіру жұмысы . Әр түрлі тәсілдер арқылы tour үлкен позах игеру.
  15. Сabriole әдістерін меңгеру Allegro.
  16. Түрлі тәсілдермен үлкен секірулерді зерттеу әдістемесі.Элевацияны дамыту.
  17. en tournant үлкен секірулер әдістерін зерттеу (en debore et en dedans).
  18. Аdagio ең күрделі әдістерімен жұмыс. Adagio үлкен секірулерді зерттеу әдісі.
  19. Айналу техникасын жетілдіру әдістері.

 

  1. Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі.

 

  1. Қазақ халық биінің пайда болуы және шығу тарихы
  2. Қазақ ұлттық хореографиясының негізін қалаушылар.
  3. «Салтанат», «Алтынай», «Наз» Мемлекеттік ансамбльдердің шығармашылығының маңыздылығы.
  4. Қазақ биі сабағындағы музыкалық сүйемелдеу.
  5. Қыздар биінің бөлімдерін зерттеу әдістері.
  6. Ерлер биінің бөлімдерін зерттеу әдістері.
  7. Орындау барысында мінез-құлықмен жұмыс жасау әдістері.
  8. Зерттеу әдісі және станокта жаттығуды қыздар мен ерлер биінің сипаты бойынша құрастыру принциптері.
  9. Залдың ортасында қыздар мен ерлер биінің сипаты бойынша зерттеу мысалдарын және би этюдтарын жасау әдісі.
  10. Өздік жұмыс тапсырмаларды басқарудың тәжірбиесін меңгеру әдістемесі.
  11. Негізгі қозғалыстар мен тұрмыстық бидің элементтерін зерттеу.
  12. Күрделі формадағы ерлер мен қыздар кеңістігіндегі «Атшабыс», «Жорға» би бөлімдерінің негізгі қозғалысын және секіру әдістерін зерттеу.
  13. Жұптық бидің әр түрлі позицияларын қолдана отырып, егжей-тегжейлі эскиздерді оқып үйрену және құрастыру әдістері.
  14. Қазақ биінің хореографиялық мұрасын зерттеу.

                                                                                     

  1. Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

 

  1. Халық-сахналық би пәні бойынша мұғалімнің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру. Мінезді бидің негізін қалаушылар.
  2. Станокта жаттығу әдісі мен жаттығу қағидалары.
  3. Оқу тарихы мен әдістері: поляк, венгр, испан және итальян; ұлттық: поляк («Краковяка»), орыс, белорус («кржачок» секциялары).
  4. Сипаттау және орындау тәсілі бойынша жұмыс әдістемесі.
  5. Жұмыстың әдісі: халық музыкасының биімен сабақтарда музыканттармен бірге.
  6. Өткізілген бағдарламалық материалдар негізінде зерттеу жұмыстарын жасау әдісі.
  7. Тәжірибелік тапсырмаларды басқарудың тәжірбиесін меңгеру әдістемесі.
  8. Қозғалыстың практикалық дамуы және үйлестіруді дамыту.
  9. Музыкалық және мәнерлеп орындау дағдыларын дамыту.
  10. Станок құралында жаңа бағдарламалық материалдарды зерттеу әдісі. 11. Жұптық  биді  меңгеру әдістемесі. Қолдың, дененің, аяқтың және бастың негізгі позицияларын білу. Бірлескен биде коммуникативті дағдыларды дамыту (академиялық, халықтық бөлімдер). Бағдарламалық материалдарға (академиялық және халықтық бөлімдер) арналған жұптық  этюдтарды оқытуды құрастыру әдістемесі.
  11. Орыс, армян, украин халық биінің бөлімдерін меңгеру әдістері.
  12. Орыс биінің айналу техникасының бастапқы әдісін  меңгеру.
  13. Испан халықтары, сыған және молдова бөлімдерінің әдістемесі меңгеру.
  14. Халық-сахналық биінің бүкіл курсының бағдарламасы бойынша эскиздерді құрастыру және жұмыс істеу әдістері.
  15. Биді меңгеру шеберлігі, балеттік спектакльдерден үзінді келтіру, хореографиялық мұраның концерттік нөмірлері.