ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ
Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ
«КИНО ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫ» кафедрасы
8D02116 – «ӨНЕРТАНУ» / «Кино тарихы мен теориясы»
білім беру бағдарламасы бойынша докторантураға қабылдау емтиханының сұрақтары:
1 пән. «Кино семиотикасы»
- Семиотика және коммуникация теориясы
- Француз структурализмі. К.Леви-Стросстың құрылымдық-семиотикалық талдау тәсілдері.
- Ролан Барт семиологиясы
- Экран мәдениетіндегі белгілер жүйесі (символ)
- Ю.Лотман концепциясы негізіндегі құрылымдық-семиотикалық түсінік.
- Р.Барт еңбектеріндегі құрылымдық-семиотикалық ғылыми тұжырымдар.
- Киношығарма құрылымындағы кеңістіктің семиотикалық негіздері
- Ю.Лотман еңбектеріндегі коммуникацияның семиотикалық моделі
- Өнердің кеңістіктік түрлері
- Поструктурализм және Жиль Делез теориясы
- Жарнама саласындағы семиотика
- Крейдлиннің семиотика теориясы
- Кино семиотикасының эволюциясы
- Семиотика жүйесінің динамикалық моделі
- Мәтін және семиотика мәселелері
- Жалпы мәдени саладағы символизм мәні
- Белгілер деңгейінің концепциясы
- К.Мец теориясы негізіндегі кинематографиялық белгілер.
- Семиотика бағытындағы Батыстық кинотеория
- Ю.Лотман теориясы негізіндегі белгілер жүйесі
- Семиотика және фильм эстетикасы
- Құрылым және мағына
- Кино тілінің эволюциясы.
- Жиль Делез теориясы негізіндегі белгілер жүйесі
- Кино семиотикасының жаңа тенденциялары
2 пән. «Өнер теориясы»
- Өнердегі мақсат негіздері және шығармашылық белсенділіктің прагматикалық аспектілері
- Шығармашылық қызметтің шығу тегі және оның діни-ғибадат бастамалары
- Магия және теургия адамның креативтік дарынының алғашқы формалары
- Шығармашылық — экзистенциалистік тәжірибе ретінде және өміршең ортаның қалыптасуы
- Шығармашылық — адамның ішкі жан дүниесінің айнасы.
- Өнер — бейнелік жүйемен қарым-қатынас формасы ретінде
- Бейне және дүниетаным. Әлем бейнесі — жеке адам бейнесінде.
- Бейнедегі тиімділік пен ұтымдылық /Рациональное и иррациональное в образе/.
- Астарлы табиғат бейнесі объектіге қатысты тұрақты және белсенді сапа конфигурациясы ретінде.
- Шығармашылықтың медиалық қырлары
- Хронотоп — кеңістікті-уақыттық түсінік ретінде
- Трагикалық конфликт.
- Драматургияның фольклорлық түрлері
- Фольклордың көркемдік ерекшеліктері
- Кино тілінің эволюциясы
- Трагедия әдебиеттегі жанр ретінде
- Трагедия кинодағы жанр ретінде
- Мелодрама кинодағы жанр ретінде
- Комедия кинодағы жанр ретінде
- Анимациялық кинодағы жанр түрлері
- Анимация түсінігі және түрлері
- ХХ ғасырдағы экономикалық жағдайдың өнер саласына әсері
- Өнердегі инсталляция
- ХХ ғасыр басындағы постмодернизм
- Символизмнің жалпы мәдениеттегі орны
3 пән. «Заманауи кино өнерінің өзекті мәселелері»
- Заманауи кино өнеріндегі эстетикалық тенденциялар
- Голливуд киносындағы заманауи тенденциялар
- Дэвид Линч фильмдеріндегі стилистика
- Тәуелсіз кино өнеріндегі жаңа эстетика, кино тілінің трансформациялануы
- Режиссурадағы, драматургиядағы жаңа ағым, монтаж тәсіліндегі жаңалықтар, ритм ерекшеліктері.
- Заманауи коммерциялық кинодағы музыка
- Заманауи кино эстетикасындағы шығармашылықтың көркемдік концепциялары
- Заманауи Иран кино өнеріннің өзіндік ерекшеліктері:мәдени қақтығыс
- Иран киносы: әдебиет пен кино байланысы
- Әлемдік киноқауымдастығының Иран киносына деген қызығушылығы
- Заманауи киноүрдіс: Батыс пен Шығыс киносы
- П.Гринуэй – кинопостмодернизмінің көшбасшысы
- Д.Джармен фильмдеріндегі жаңа бейнелік шешім тәсілдері.
- АҚШ киносындағы постмодернизм дәуірі.
- Квентин Тарантино фильмдеріндегі киноның жаңа тілі.
- Жапано киносындағы жаңа толқын.
- Нагиса Осима – жапон «жаңа толқын» киносының көрнекті режиссеры
- Режиссер Вонг Кар-Вай фильмдеріндегі бейнелік қатар, монтаждың жаңа тәсілдері.
- Драматургиядағы, режиссурадағы жаңа ізденістер: Иран киносының көрнекті өкілдері — Мохсен Махмальбафф, Аббас Кьяростами.
- Заманауи Қытай киносындағы жаңа стилистика, жаңа эстетика
- Заманауи Ресей киносындағы әлеуметтік сипат
- Заманауи Ресей киносы: жаңа драма және оның кинематографқа әсері
- Заманауи киноүрдісінің әлеуметтік концепциялары
- Жаңа кезең өлшемі – виртуальды кинематограф кеңістігі
- Қазақ киносындағы заманауи тенденциялар