8D02116 – «ӨНЕРТАНУ» / «Кино тарихы мен теориясы»

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

Т.Қ.ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ӨНЕР АКАДЕМИЯСЫ

 

«КИНО ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫ» кафедрасы

 

8D02116 – «ӨНЕРТАНУ» / «Кино тарихы мен теориясы»

білім беру бағдарламасы бойынша докторантураға қабылдау емтиханының сұрақтары:

 

1 пән. «Кино семиотикасы»

  1. Семиотика және коммуникация теориясы
  2. Француз структурализмі. К.Леви-Стросстың құрылымдық-семиотикалық талдау тәсілдері.
  3. Ролан Барт семиологиясы
  4. Экран мәдениетіндегі белгілер жүйесі (символ)
  5. Ю.Лотман концепциясы негізіндегі құрылымдық-семиотикалық түсінік.
  6. Р.Барт еңбектеріндегі құрылымдық-семиотикалық ғылыми тұжырымдар.
  7. Киношығарма құрылымындағы кеңістіктің семиотикалық негіздері
  8. Ю.Лотман еңбектеріндегі коммуникацияның семиотикалық моделі
  9. Өнердің кеңістіктік түрлері
  10. Поструктурализм және Жиль Делез теориясы
  11. Жарнама саласындағы семиотика
  12. Крейдлиннің семиотика теориясы
  13. Кино семиотикасының эволюциясы
  14. Семиотика жүйесінің динамикалық моделі
  15. Мәтін және семиотика мәселелері
  16. Жалпы мәдени саладағы символизм мәні
  17. Белгілер деңгейінің концепциясы
  18. К.Мец теориясы негізіндегі кинематографиялық белгілер.
  19. Семиотика бағытындағы Батыстық кинотеория
  20. Ю.Лотман теориясы негізіндегі белгілер жүйесі
  21. Семиотика және фильм эстетикасы
  22. Құрылым және мағына
  23. Кино тілінің эволюциясы.
  24. Жиль Делез теориясы негізіндегі белгілер жүйесі
  25. Кино семиотикасының жаңа тенденциялары

 

2 пән. «Өнер теориясы» 

  1. Өнердегі мақсат негіздері және шығармашылық белсенділіктің прагматикалық аспектілері
  2. Шығармашылық қызметтің шығу тегі және оның діни-ғибадат бастамалары
  3. Магия және теургия адамның креативтік дарынының алғашқы формалары
  4. Шығармашылық — экзистенциалистік тәжірибе ретінде және өміршең ортаның қалыптасуы
  5. Шығармашылық — адамның ішкі жан дүниесінің айнасы.
  6. Өнер — бейнелік жүйемен қарым-қатынас формасы ретінде
  7. Бейне және дүниетаным. Әлем бейнесі — жеке адам бейнесінде.
  8. Бейнедегі тиімділік пен ұтымдылық /Рациональное и иррациональное в образе/.
  9. Астарлы табиғат бейнесі объектіге қатысты тұрақты және белсенді сапа конфигурациясы ретінде.
  10. Шығармашылықтың медиалық қырлары
  11. Хронотоп — кеңістікті-уақыттық түсінік ретінде
  12. Трагикалық конфликт.
  13. Драматургияның фольклорлық түрлері
  14. Фольклордың көркемдік ерекшеліктері
  15. Кино тілінің эволюциясы
  16. Трагедия әдебиеттегі жанр ретінде
  17. Трагедия кинодағы жанр ретінде
  18. Мелодрама кинодағы жанр ретінде
  19. Комедия кинодағы жанр ретінде
  20. Анимациялық кинодағы жанр түрлері
  21. Анимация түсінігі және түрлері
  22. ХХ ғасырдағы экономикалық жағдайдың өнер саласына әсері
  23. Өнердегі инсталляция
  24. ХХ ғасыр басындағы постмодернизм
  25. Символизмнің жалпы мәдениеттегі орны

 

3 пән. «Заманауи кино өнерінің өзекті мәселелері»

  1. Заманауи кино өнеріндегі эстетикалық тенденциялар
  2. Голливуд киносындағы заманауи тенденциялар
  3. Дэвид Линч фильмдеріндегі стилистика
  4. Тәуелсіз кино өнеріндегі жаңа эстетика, кино тілінің трансформациялануы
  5. Режиссурадағы, драматургиядағы жаңа ағым, монтаж тәсіліндегі жаңалықтар, ритм ерекшеліктері.
  6. Заманауи коммерциялық кинодағы музыка
  7. Заманауи кино эстетикасындағы шығармашылықтың көркемдік концепциялары
  8. Заманауи Иран кино өнеріннің өзіндік ерекшеліктері:мәдени қақтығыс
  9. Иран киносы: әдебиет пен кино байланысы
  10. Әлемдік киноқауымдастығының Иран киносына деген қызығушылығы
  11. Заманауи киноүрдіс: Батыс пен Шығыс киносы
  12. П.Гринуэй – кинопостмодернизмінің көшбасшысы
  13. Д.Джармен фильмдеріндегі жаңа бейнелік шешім тәсілдері.
  14. АҚШ киносындағы постмодернизм дәуірі.
  15. Квентин Тарантино фильмдеріндегі киноның жаңа тілі.
  16. Жапано киносындағы жаңа толқын.
  17. Нагиса Осима – жапон «жаңа толқын» киносының көрнекті режиссеры
  18. Режиссер Вонг Кар-Вай фильмдеріндегі бейнелік қатар, монтаждың жаңа тәсілдері.
  19. Драматургиядағы, режиссурадағы жаңа ізденістер: Иран киносының көрнекті өкілдері — Мохсен Махмальбафф, Аббас Кьяростами.
  20. Заманауи Қытай киносындағы жаңа стилистика, жаңа эстетика
  21. Заманауи Ресей киносындағы әлеуметтік сипат
  22. Заманауи Ресей киносы: жаңа драма және оның кинематографқа әсері
  23. Заманауи киноүрдісінің әлеуметтік концепциялары
  24. Жаңа кезең өлшемі – виртуальды кинематограф кеңістігі
  25. Қазақ киносындағы заманауи тенденциялар