БАЛЕТМЕЙСТЕРЛІК ӨНЕР
02.07.2020
КӨРКЕМ ФИЛЬМ РЕЖИССУРАСЫ
02.07.2020

ҚАЗІРГІ ЗАМАН ХОРЕОГРАФИЯСЫНЫҢ ПЕДАГОГЫ

ЗАМАНАУИ ХОРЕОГРАФИЯ ПЕДАГОГИКАСЫ

Оқуға түскісі келген талапкердің міндетті түрде хореографиялық білімі болуы қажет (хореография училищесі, балет студиялары, өнер мектептері, мәдени колледждері), жалпы білімі мен ой өрісінің жоғары деңгейде болуы тиіс. Балет тарихы туралы, театр мәдениеті мен өнері жайлы және әдебиет саласында білімі болуы керек. Бакалавр бойынша оқу мерзімі 4 жыл. Оқуды бітірген соң театрларда, арнайы оқу орындарында, студияларда, өнер мектептерінде, спорт клубтарында , яғни: синхронды (көркем) жүзу, көркем спорттық гимнастика, мәнерлеп сырғанау және т.б.

 

Шығармашылық емтихандар:

1 емтихан

Орындаушылық шеберлігі:

– Классикалық би – станок тұсындағы және ортадағы экзерсис, аллегро(орындау шеберлігі);

Contemporary – партерды бөлім, экзерсис зал ортасында,cross (орындау шеберлігі).

2 емтихан

Хореограф өнері бойынша практикалық жұмыс:

Таңдау бойынша қазіргі заман хореография техникасында жеке бидің көрсетілімі (street dance, contemporary, modern, jazz, неоклассика) (орындау шеберлігі);

Коллоквиум:

(Хореографиялық өнер және білім, музыка, театр, әдебиет тарихы және т,б).

 

Қойылатын талаптар:

Орындау шеберлігі:

талапкер классикалық би бөлімдерін орындау кәсіби дағдыларын, contemporary биінің техникалық мысалдарын білу тиіс. Жеке би орындаған кезде техниканы, музыкалықты, көркемдікті құзыретті көрсету керек. Кіріспе сынау кезінде өтініш беруші физикалық деректерді, сондай-ақ біліктілік пен көркемдік деңгейін көрсету керек.Талапкер шығармашылық емтихан тапсыру процесінде шығармашылық емтихан тапсырып отырған бөлім бойынша қосымша сұрақтар қойылады.

Коллоквиум:

Талапкер өзінің интеллектуалды деңгейін: мәдени, сауатты сөйлеу деңгейін көрсетуге тиіс. Хореографиялық өнер саласында: би түрлерін және олардың сипаттамалары білу. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттарын білу. Қазіргі заман хореографиясындағы әртүрлі тенденциялардың салыстырмалы талдауын жүргізу. Қазіргі заманғы хореография саласындағы танымал шетелдік және отандық хореографтар туралы білу. Музыкалық сауаттылық негіздерін білу, көрнекті композиторлардың шығармашылығын білуі тиіс.

 

Коллоквиум тақырыптарының тізімі:

  1. Би түрлері және олардың сипаттамалары. Ұғымдарды анықтаңыз: классикалық, қазіргі, халықтық, тарихи және күнделікті би.
  2. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттары.
  3. Заманауи хореографияның пайда болуы мен қалыптасуы. Франсуа Делсарт пен Жак Эмиль Далкроздың рөлі.
  4. Американдық Nouveau Art өнер мектебі және оның өкілдері. Марта Грэм, Хосе Лимон, Лестер Хортон, Марс Каннингемнің шығармашылық жолы.
  5. Неміс заманауи би мектебі (экспрессионист), Рудольф фон Лабанның қозғалыс теориясы.
  6. Эльвин Элей – заманауи джаз трендінің өкілі.
  7. П.Бауш жұмысының құндылықтары – хореографиялық өнердегі би театры бағытының өкілі ретінде.
  8. Марс Каннингэм – қазіргі хореографиядағы «постмодернизмнің» негізін қалаушы.
  9. Д. Баланчин – АҚШ-тағы ХХ ғасырдағы «неоклассицизмнің» жаңа бағытын жасаушы.
  10. Уильям Форсит – оның ХХ ғасырдағы балет өнерінің дамуындағы рөлі мен маңызы
  11. Қазіргі хореографияның көрнекті хореографтарының жұмыстары: Джири Килиан, Мэтц Эк, Кеннет Макмиллан және басқалары.
  12. Қазақстандағы қазіргі хореография.
  13. Хореограф-мұғалімнің кәсібі және оның маңызы.
  14. А.Я. Вагановтың педагогикалық жүйесінің ерекшеліктері.
  15. Қазақстан хореографиялық мектебінің қалыптасуындағы А.Селезневтің рөлі.
  16. Шара Жиенқұлованың шығармасы.
  17. Дәурен Абированың педагогикалық қызметі.
  18. Қазақстанның балет педагогикасының шеберлері.
  19. Заманауи хореографиядағы клуб пен көше бағыттары.
  20. Қазақстанның кәсіби балет труппалары.

 

«ПЕДАГОГИКА СОВРЕМЕННОЙ ХОРЕОГРАФИИ»

 Поступающий должен иметь хореографическое образование: хореографическое училище, школы искусств, танцевальная студия, колледж культуры; обладать высоким общеобразовательным и интеллектуальным уровнем, иметь знания в области истории балета, театра и литературы. Владеть навыками исполнительского мастерства. Срок обучения в бакалавриате 4 года. По окончанию выпускники могут работать в театрах, творческих коллективах, специальных учебных заведениях, студиях, школах искусств, в организациях спорта и т. д.

 

Творческие экзамены:

1 экзамен.

Исполнительское мастерство:

Классический танец – экзерсис у станка, на середине зала, allegro (исполнительское мастерство);

Contemporary – партерный раздел, экзерсис на середине, cross (исполнительское мастерство).

 

2 экзамен.

Практическая работа по искусству хореографа:

Показ сольного танца в технике современной хореографии по выбору (streetdance, contemporary, modern, jazz, неоклассика) (исполнительское мастерство);

Коллоквиум:

 – История хореографического искусства и образования, музыки, театра, литературы и т.д.

 

Требования к экзаменам:

Исполнительское мастерство:

 абитуриент должен продемонстрировать профессиональные навыки исполнения разделов классического танца, владеть практическим показом учебного примера в технике contemporary. При исполнении сольного танца необходимо продемонстрировать грамотный показ техники, музыкальность, выразительность. В ходе вступительного испытания оцениваются физические данные, а также уровень владения профессиональными навыками и художественный вкус.

Коллоквиум:

 Абитуриент должен продемонстрировать свой интеллектуальный уровень: культурный кругозор, эрудицию, грамотную речь. Обладать знаниями в области истории мировой культуры, искусства, театра и литературы, в области хореографического искусства: виды танца и их характеристика. Знать основные направления в современной хореографии. Уметь провести сравнительный анализ между различными течениями современной хореографии. Владеть знаниями о выдающихся зарубежных и отечественных хореографов в области современной хореографии. Продемонстрировать знание основ музыкальной грамотности, иметь представление о творчестве выдающихся композиторов.

 

Список тем для коллоквиума

  1. Виды танца и их характеристика. Определить понятия: классический, современный, народный, историко-бытовой танец.
  2. Основные направления современной хореографии.
  3. Истоки зарождения и становления современной хореографии. Роль Франсуа Дельсарта и Жака Эмиля Далькроза.
  4. Американская школа модерн танца и его представители. Творческий путь Марты Грэм, Хосе Лимона, ЛестераХортона, Марс Каннингема.
  5. Немецкая школа модерн танца (экспрессионистская), теория движения Рудольфа фон Лабана.
  6. Альвин Эйли – представитель направления джаз модерна.
  7. Значения творчества П. Бауш – как представитель направления Танцтеатра в хореографическом искусстве.
  8. Марс Каннингем – основоположник «постмодернизма» в современной хореографии.
  9. Д.Баланчин – создатель нового направления «неоклассики» ХХ века в США.
  10. Уильям Форсайт – его роль и значение в становлении балетного искусства в ХХ века
  11. Творчество выдающихся балетмейстеров современной хореографии: Иржи Килиан, Матц Эк, Кеннет Макмиллан и др.
  12. Современная хореография в Казахстане.
  13. Профессия педагога хореографа и ее значение.
  14. Педагогические особенности системы А. Я. Вагановой.
  15. Роль А. Селезнева в становлении казахстанской хореографической школы.
  16. Творчество Шары Жиенкуловой.
  17. Педагогическая деятельность ДауренаАбирова.
  18. Мастера балетной педагогики Казахстана.
  19. Клубные и уличные направления в современной хореографии.
  20. Профессиональные балетные труппы Казахстана.

 

«PEDAGOGY OF CONTEMPORARY CHOREOGRAPHY»

 Applicants must have a choreographic education: choreographic school, art schools, dance studio, college of culture; have a high educational and intellectual level, have knowledge of the history of ballet, theater and literature. Master the performance skills. The term of study in the bachelor’s degree is 4 years. Upon graduation, the graduates can work in theaters, creative companies, special educational institutions, studios, art schools, sports organizations, etc.

 

Creative exams:

1 exam.

Performance mastership:

— Classical dance – exercises at the barre

Contemporary – parterre section, exercises at the center of the room, cross.

 

2 exam.

Practical work on the art of choreographer:

Demonstration of solo dance in the technique of modern choreography by choice (street dance, contemporary, modern, jazz, neoclassical dance);

Colloquium:

 – History of choreographic art and education, music, theater, literature, etc.

 

Requirements of the exams:

Performance mastership:

 The applicant must demonstrate professional skills in performing sections of classical dance, master a practical demonstration of the educational example in the technique of contemporary dance. When performing a solo dance, it is necessary to demonstrate a competent knowledge of technique, musicality, and expressiveness. During the entrance test, the physical characteristics, as well as the level of professional skills and artistic taste are evaluated.

Colloquium:

 The applicants must demonstrate their intellectual level: cultural outlook, erudition, competent speech. Have knowledge of the history of world culture, art, theater and literature, and knowledge in the field of choreographic art: types of dance and their characteristics. Know the main directions of modern choreography. Be able to conduct a comparative analysis between different directions of modern choreography. Have knowledge of outstanding foreign and domestic choreographers in the field of modern choreography. Demonstrate knowledge of the basics of musical literacy, have an idea of the works of outstanding composers.

 

List of topics for the Colloquium

  1. Types of dance and their characteristics. To define the concepts: classical, contemporary, folk, historical and functional dance.
  2. The main directions of modern choreography.
  3. The origins and formation of modern choreography. The role of Francois Delsarte and Jacques Emile Dalcroze.
  4. American school of modern dance and its representatives. The creative path of Martha Graham, Jose Lemon, Lester Horton, Mars Cunningham.
  5. German modern dance school (expressionist), Rudolf von Laban’s theory of movement.
  6. Alvin Ailey – representative of modern jazz.
  7. The value of the art of P. Bausch – a representative of the direction of Dance Theater in the choreographic art.
  8. Mars Cunningham – the founder of «postmodernism» in modern choreography.
  9. Balanchine – the creator of a new direction of «neoclassics» in ХХ century in USA.
  10. William Forsyth. His role and significance in the development of ballet art in ХХ century.
  11. The works of outstanding ballet masters of modern choreography: Jiri Kylian, Matz Ek, Kenneth Macmillan, and others.
  12. Modern choreography in Kazakhstan.
  13. The profession of a teacher-choreographer and its significance.
  14. Pedagogical features of the A.Y.Vaganova’s system.
  15. Seleznev’s role in the formation of the Kazakh choreographic school.
  16. The art of Shara Zhienkulova.
  17. Pedagogical activity of Dauren Abirov.
  18. Masters of ballet pedagogy of Kazakhstan.
  19. Club and street directions in modern choreography.
  20. Professional ballet companies in Kazakhstan.